Kuidas võib mõni mäng mõjuda

Tere!

Nimelt mina olen üks eesti mänguritest kes teeb youtube videosi ja mängib ka sõprade ning kaaslastega erinevaid mänge. Muidugi mängin ma ka üksinda.
Praegu on minujaoks üks ütleme nii, et maailma parimaid mänge Steamis tasuta leiduv mäng nimega Archeage. Mäng on küll ausalt öeldes üsna raske ja alati tuleb palju tööd teha , et midagi saavutada. Praegusel hetkel olen mitmel päeval käinud ka aardejahil nii kuidas võimalust oli.

Enamasti ma pole aarete kirstudest midagi kasulikku või hinnalist veel saanud , kuid 30 Jaanuar vastu 31-st Jaanuari kandis mu vaev lõppude lõpuks ka vilja. Nimel enne ma sõitsin youtube aardejahi video põhjal üle mere igas suunas ja jahtisin aardeid kuid ei saanud ikka midagi väga hinnalist. Lõpuks ma käisin ära ArcheAge mängus ka "Sea of Graves" hullus kohas ning kohtasin veepeal igasugu monstrumeid kes mulle või mu laevale kallale kippusid. Kui ma olin juba hästi pikka aega merepeal seigeldes veetnud, siis otsustasin külastada ühte viimast kohta kus aardeid leida saab ning sellega ka õhtule punkti panna. Nõnda ma teleportisin sellele kohale küllaltki lähele,  läksin veekogu äärde ning spawnisin oma laevukese ka kenasti kohale. Hakkasin, siis umbkaudse sihtkoha juurde sõitma kuniks jõudsin kohale.

Jätsin laeva seisma, haarasin laevalt hingamise aparaadi ning sukeldusin merepõhja. Nängin merepõhjas ühte laevavrakki ja 3-e aarete kirstu , mis on väga haruldane. 1-2 aarete kirstu on tavaline ja 3 kirstu on haruldane. Ühtede spetsiaalsete kottidega vinnasin ühe aarete kirstu, siis pinnale ning oh õudust, minu peakohal oli mind ootamatult varitsema tulnud päris paljude eludega mingisugune tugev merekoletis (Jellyfish) kes hakkas mind ründama. Võtsin ruttu aarete kirstust oma varanduse, kutsusin appi oma hundi ning ujusin nii kiirelt kui vähegi võimalik oma väheste eludega laevale. Antud merekoletis jättis mind mõneks ajaks rahule ning ma tõmbasin hinge ja elustasin end. Pärast seda otsustasin ma oma laeva aaretele natuke lähemale viia, et nii on mul siis väheke turvalisem ellu jääda ja vajadusel pageda ning nii ma ka tegin.

Vahetasin ka enne sukeldumist oma hapniku aparaadi uue vastu välja ja tegin uue sukeldumise põhja, kus vinnasin siis uue aarete kirstu pinnale. Kontrollisin alati ka enda ümbrust, et ega juhuslikult pole see samune koletis jälle mul kannul. Merekoletis oli küll mulle üsna lähedal kuid õnneks ründas ta kõigest mu laeva, mis elustas end alati uuesti ja minult oli merekoletise tähelepanu sel ajal kõrvale juhitud. Mina samal ajal aga avasin teise aarete kirstu ja kutsusin igaks juhuks ka hundi appi mind turvama. Kolmandal korral kui sukeldusin põhja kolmanda aarde kirstu järgi , vinnasin ma ka selle pinnale ja seda ülesse võttes ütles mäng mulle "You have already tradepack". Ma viskasin oma hingamise varustuse vette ja võtsin selle tradepacki endale selga. Enne seda ma olin juba ammu mõelnud, et aarete kirstudest võiks saada ka mingiseid erilisi tradepacke mida hiljem maha müüa ja tänasel päeval ma selle ka sain. Ujusin nii ruttu kui võimalik oma laevale ja merekoletis märkas ka mind ning hakkas mind koheselt ründama.

Mina ruttu kõigest väest panin laeval gaasi põhja ja hakkasin nii kiiresti kui vähegi võimalik seilama ja kannul siis merekoletis (Jellyfish) ja mõned teised koletised samuti (Seabug , samuti merekoletised). Õnneks mul õnnestus nende käest lõpuks elusalt pääseda ja mappi uurides otsisin ma koha kus on ookeani kauba ostja. Leidsin ookeani kauba ostja üsna ligidalt, väike pööre ja olingi kaldal ostja juures. Hakates kaupa müüma selgus, et mul pole piisavalt punkte et antud kaupa maha müüa ning see küttis mul kohe adrenaliini põhja. Ookeani kauba müümiseks oli vaja 70 punkti (Laborpoints) ja mul oli ainult mingi 45 punkti (Laborpoints). Mul oli adrenaliin põhjas, hirm meeletu ja üle kere värisesin, hingata ei julgenud ja tuhat erinevat mõtet samuti peas. Minu mõteteks oli "Kuhu ma kauba peidan?"; "Kas keegi tapab mind ära?"; "Millal keegi mind ära tapab?"; "Kuhu peitu pugeda?" ja veel paljud teised mõtted. Vahepeal ma mõtlesin ka kaitse püha kuju juurde seisma minna, kus keegi rünnata ei saa kuig märkasin, et see jääb liiga kaugele ja sinna oleks üsna ohtlik eesliga koos kapata.

ArcheAges on sedasi, et sind saavad rünnata erinevate kontinentide mängjad ja isegi su enda kontinendi mängjad kui nad panevad ühe omaduse peale, mis lubab neil omasi tappa. Ühesõnaga selliseid tähelepanu köitvamaid toiminguid on üsna ohtlik üksinda teha ning mina olingi täna paraku just üksinda. Hakkasin hirmust ruttu eesliga kusagile peitu kappama , ise hingetu olles ja adrenaliin põhjas ja hirmust veel ka üle kere värisedes. Ühel hetkel ma märkasin sadamas ühte maja mille uks oli kinni ning ma mõtlesin sinna peitu minna. Despawnisin oma eesli ja avasin majakese ukse ja läksin kähku sisse ning panin ukse enda järelt kinni ning läksin nurka peitu. Ma pidin ootama kusagil 15-20 minutit, et saada omale kokku 70 punkti ja, siis oma kaup maha müüa. Nõnda ma seisingi 15-20 minutit ArcheAges ühes sadama majas nurgas ja endiselt adrenaliin põhjas, hirmu värinad ja julgematus hingata. Ühel hetkel jõudis kätte hetk, mil mul oli koos 74  punkti ning ma ruttu jooksin majas välja , spawnisin oma eelsi ja hakkasin uuesti ookeani kauba ostja juurde kappama ise enda ümbrust koguaeg jälgides ja hinge kinni hoides.

Adrenaliin oli sel korral 2 kordselt laes ja kui ma kohale jõudsin ja hakkasin oma kaupa müüma, siis vaatasin huvi pärast, et mitu kulda mu kaup ka väärt on. Minu suureks üllatuseks oli kaup väärt 100 kulda ja 20 hõbetat , mul oli suu ammuli ning ma olin nii üllatunud ja samas üli õnnelik. Vähemalt tasus mu tänane vaev, seiklemine ja hirm ennast õhtu või täpsemalt öö alguseks ära. ArcheAges ei ole üldse lihtne kulda teenida ja kuld on seal väga oluline kuna kõik maksab päris palju. 100 kulda on väga suur summa, mida võid ühe hetkega teenida või saada. Pärast õnnestunud tehingut ja suure summa saamist rahunesin ma lõpuks maha ja tõmbasin hinge. Sel korral võib kõik vedamiseks lugeda.

See tähendab, et teatud mängud ja teatud tegevused mängudes võivad inimestele mõjuda eriveal moel.

Ma arvan, et mulle mõjus tänane hetk või see olukord sellepärast sedasi kuna minu üks omadustest on ülitundlikus mille alla kuuluvad (inimesed, loomad, filmid, mängud) ja palju muud , mis mind kuidagi moodi mõjutavad. Tundub nii , et järgmise aarde retke jaoks tuleks ka rahustid kohe valmis võtta igaks juhuks. Tean, et see on küll ainult mäng, aga ülitundlikus on ülitundlikus.

Selline oli, siis minu tänane lugu arvutimängu mõjust!

Lugupidamisega!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis