Kriisi olukord Tallinnas

Tere!

Oli üks 4-nda Mai päev, mil ma olin Tallinnas kohtunud oma sõbraga, kellega me veetsime koos Tallinnas aega. Me olime just Ülemiste jaama peatusest bussiga liikumas Hobu jaama peatusesse, täpsemalt siis A.Laikmaa peatusesse kui me olime jõudnud Viru keskuse tunnelini (Rävala puiestee poole, kus bussid alla bussi jaama sõidavad ja kus on selline katuse moodi osa üle autotee, kes teab see teab). Igal juhul me olime selle all kui me nägime seal samases kõnni ja autoteel tuletõrje brigaadi, kiirabi brigaadi , politsei brigaadi ja kui ma ei eksi, oli seal veel teisigi ametnike eri sõidukitega.

Vasak pööre A.Laikmaa peatuse poole ja kogu lähi ümbrus oli ümber piiratud ja politsei reguleeris liiklust. Meie pidime peatuma LHV panga lähedal asuvas peatuses (peatuse nime ei tea), sinna lähi ümbrusesse oli kogunenud palju pealt vaatajaid , kes pildistasid ja kes filmisid. Meie sõbraga bussis olles omavahel juurdlesime, et mis võis olla juhtunud ja mis toimub. Mu sõber ütles, et äkki tehti pommi ähvardus jälle mina ütlesin, et keegi tahab jälle enesetappu teha. Bussiga, siis peatusesse sõites kuulsime kedagi bussis ütlevat:"Näe, seal üleval!". Me kõik vaatasime üles Viru keskuse poole ja seal Ta oli , üks inimene üleval Viru keskuse katusele edasi-tagasi katuse äärel sammumas. Kohe sain aru, et ongi enesetapu kavatsusega või tähelepanu vajadusega inimene. Me väljusime sõbraga jaamas bussist ning jäime vaatama , mis toimub sest see oli mul esimene kord sellise sündmuse tunnistajaks olla ja veel ise kohapeal.

Me vaatasime ja pildistasime ka sõbraga (kahjuks, jah kahjuks me pildistasime ka et jäädvustada). Kohal oli palju brigaade eri üksustest ja pealt vaatajaid oli ka palju. Nõnda me seal vaatasime ja kuulasime ka mida Teised inimesed läheduses kõnelevad. Mina muidugi jälgisin kella ka kuna pidin rongile jõudma ja sõber bussile. Vihma sadas ja ilm oli kole. Kuna meil oli päris kiire, siis ma ei viitsinud hakata sõbraga kuidagi ekslema ja aega viivitama Hobu jaama trammi peatusesse kõndimiseks, seega ma otsustasin Bolti takso tellida, et kindlalt rongile jõuda ja, et sõber bussile jõuaks. Mõlema transport väljus kell 17:10 . Õnneks Bolti takso kohale jõudmine võttis natuke üle 1 minuti aega. Senikaua kuni takso meieni jõudis LHV panga lähedusse vaatasime meie sündmust edasi (kahju oli lahkuda, kuna ei näe sündmuse lõppu). Katusel olev inimene kõndis järje pidevalt edasi-tagasi .  Lõpuks kui takso kohale jõudis ja me suundusime sõbraga Balti Jaama poole , küsis sõber taksos olles, et:"Miks küll politsei juba ei tegutse ega sinna lähe Teda kinni võtma?". Mina vastasin sõbrale, et:"Nemad ei saa ju minna, kui politsei läheneks, siis Ta hüppaks alla, et nad peavad seda kõike taktikaliselt ja ettevaatlikult tegema).

Nõnda me vestlesime taksoga sõites veel sõbraga ja rääkisime ka takso juhiga. Meil oli õnneks hästi tore ja noor ning sõbralik taksojuht kes mulle väga meeldis ja kellega sõita oli imeline. Balti jaama jõudes oli meil veel paarkümmend minutit aega transpordi väljumiseks, nii me seal ootasime omi transporte kuniks tuli mul aeg rongile minna ja sõber läks bussile. Kahjuks ei saa lugu lõpuni kirjutada oma silmade ja nägemisega , vaid võtan kokku uudise , mida lugesin internetis lehest ja mida kuulsin sõbra käest. Rongiga sõites sain sõbralt teada, et see inimene on endiselt katusel. Kui küsisin sõbralt, et kuidas Ta seda teab kuna teadsin, et Ta peab ju bussiga koju sõitma. Sõber vastas, et:"Sõitis bussiga mööda ning tema sõbranna kes oli seal samases saatis Talle ka video."

Nõnda ma olin ka ise asjaga ka koju sõites kursis. Koju jõudes õhtu hiljem lehte lugedes sain teada, et see sündmus kõik kestis kusagil 2 ja pool tundi. Lõpp jõudis kätte kusagil 18:30 paiku ning sündmus leidis aset kusagil 16:35 ajal , kui pääste amet sai väljakutse. Lõpuks politsei hakkas oma jõududega selle inimese suunas liikuma ning, siis see inimene taganes politsei eest ja libises katuse äärel, kust kukkus pääste brigaadi õhk batuudile ja jäi õnneks elama. See inimene viidi haiglasse arstlikku kontrolli.  Kindlasti olete paljud seda juba ise lehtedest ja uudistest teada saanud, kuid tahtis ka ise oma blogisse midagi kirjutada.


Lõpetuseks: Midagi toredat minu jaoks, mille tunnistajaks olla ja mida kogeda ja oma silmadega näha, kuid midagi mitte nii toredat selle inimese ja päästjate jaoks. Kahju on sellest inimesest, kellel on elus nii raske, et kas soovib surra või tähelepanu saada, kuid mõistan täielikult selliseid inimesi nagu ka minu ema. Lõpp hea, kõik hea, et see inimene jäi ellu ja päästjad said oma tööga hästi hakkama.



Tänan lugemast, kena Mai kuu jätku!

06.05.2019
02:46 öösel

Alvaro!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis