Unelmate lõõgastus rahu mekas

Tere!

Seekordseks looks on elamus eelmise nädala kolmapäevast , 11-ndast Septembrist. Nimelt tol päeval läksin ma Tallinna, et minna Bolt taksoga Lavendel Spa-sse puhkama ja lõõgastuma. Pilet oli mul juba eelnevalt valmis ostetud eelmine päev chilli kodu lehelt. Sõitsin kodust bussiga Rapla ning sealt rongiga edasi Tallinna. Tallinna jõudsin ma kell 9 hommikul. Balti jaamast sõitsin trammiga kadri orgu ning läksin Tallinna ülikooli peatuses asuvasse kontori tarvete poodi, kus printisin välja oma pileti. Sealt jalutasin tagasi uuesti kadri oru peatusesse kuhu tellisin ka Bolt takso, millega asusin, siis Lavendel Spa poole teele.

 Takso sõit läks maksma kusagil kuus eurot millegiga. Kuid taksoga, siis Lavendel Spasse jõudes ja minnes oma piletit teenindajale andma selgus, et Lavendel spa oli remondis ja seda juba pikemat aega. Mulle öeldi, et kodu lehel on ka see kirjas. Mina vabandasin teenindaja ees ning ütlesin, et ma seekord paraku ei vaadanud. Kunagi eelmine kord kui ma ka Lavendel Spaasse tahtsin minna, siis nende facebookis oli kirjas, et neil on kuuma vee vanni remont ning ma seepärast jätsin oma külaskäigu tol korral ära. Ma hakkasin, siis pärast seda spaast lahkuma, et kesklinna tagasi sõita. Lavendel Spa ise asub Viimsi kandis.

Bolt taksoga spasse sõita oli üsna tore,  läks natuke üle kuue euro ning juht oli väga sõbralik ja jutukas ning temaga oli tore ja meeldiv juttu vesta. Rääkisime maast ja ilmast ning elust. Tagasi kesklinna minemiseks kasutasin ma aga ühis trantsporti ning läksin seepärast bussijaama. Kuigi ma ikka käin aeg ajalt seal Lavendel Spa kandis, siis kesklinna mineva bussijaama leidmine on minu jaoks siiani pisut keeruline kuid pärast mõninga ajast otsingut, siiski leidsin selle. Kesklinna sõitsin tagasi 1A bussiga. Pärast seda ma läksin Coca-Cola Plaza kõrval asuvasse postimajja ning mõtisklesin seal mida edasi teha, kuhu minna ja kas minna koju tagasi varem või mitte. Veel vaatasin ma ka telefonist chilli kodu lehelt erinevaid spa ja vee keskuste pakkumisi , kuhu võiks minna lõõgastuma ja pesema.

Mõni koht tehti lahti liiga hilja, mõnes kohas sai liiga vähe olla selle hinna eest ning mõni koht oli lihtsalt liiga kallis. Lõpuks leidsin ma pakkumise Mustamäe Elamus Spaasse mille hinnaks oli 19 eurot. Kuigi pakkumises oli kirjas, et spaas saab olla 3 tundi ning ka spa enda kodu lehelt lugesin, et saab olla kõigest 3 tundi , kuid kuna kell oli juba nagunii 12 saamas ja Balti jaamas peaksin ma olema juba natuke peale kella nelja, siis kuna mul polnud kauemaks väga rohkem aega mõtlesin ma selle pakkumise osta ja minna sinna spaasse. Helistasin veel emale ka ,et Temaga rääkida ja nõu küsida ning mu ema küsis, et kas ma lähen, siis pesemata koju kuna mul pesemise asjad olid kaasas ning ema soovitas mulle, siis raua tänava sauna. Sinna ma minna aga ei soovinud ega tahtnud. Rääkisin emale Mustamäe Elamus Spa-st ning hinnast.

Ema ütles, et ma võin küll sinna minna. Nõnda ma lõpetasin emaga kõne ära, ostsin telefoniga chilli kodu lehelt Mustamäe Elamus Spa pakkumise , läksin ühis trantspordiga kadri oru kontori tarvete poodi, et pilet välja printida ning sõitsin taas tagasi ühis trantspordiga Coca-Cola plaza juurde. Sealt tellisin omale uuesti Bolt takso ning sõitsin Mustamäe Elamus Spa suunal , maksumuseks natuke üle seitsme euro. Ma isegi ise ei teadnud väga kus see elamus spa asub ja kuidas sinna saada. Taksoga on alati lihtsaim ja mugavaim sõita, lisaks ka palju kiirem kuna mul niigi oli päris kiire ja aeg tiksus. Taksoga sõitmine päästis väga palju ja ma jõudsin isegi natuke enne kella 12 kohale. Hoone oli väljast imeline ja seest veel imelisem. Mustamäe Elamus Spasse jõudes võtsin ma välja kotist prinditud pileti ning suundusin kassa juurde kus esitasin selle teenindajale.

Teenindaja oli tore ja noor tütarlaps kes oli imeline ja sõbralik. Võttis minu pileti , vormistas seal midagi ning , siis andis mulle magnet käevõru kapi avamiseks ja sulgemiseks ning spa ja vee keskusesse pääsemiseks. Antud käevõru mulle ulatades ütles ta, et piiramatu külastusega , siis. Mina seisatasin ja küsisin veel üle:"Piiramatu külastusega?" Teenindaja vastas, et jah. Ma olin küll kunagi lugenud, et mingisugune spa ja vee keskus hakkab samuti pakkuma piiramatu külastusega võimalust spa külastamiseks nagu seda on ka Lavendel Spaas kuid ma ei mäletanud, et mis koht see täpselt oli. Arvatavasti see võiski, siis see Mustamäe Elamus Spa olla. See oli minu jaoks üks rõõmsaimatest uudistest. Mul oli natuke raskusi õige suuna leidmisega ning ma ekslesin seal taga pool siia ja sinna ringi kuni teenindaja mind õigesse suunda juhatas ja ma lõpuks meeste osakonna üles leidsin. Garderoobi ala oli päris suur ja luksuslik ja imeline, seal olid mitmed föönid juuste kuivatamiseks, wc ja palju kappe oma riiete ja muu hoiustamiseks ja veel ka suur peegel enese nägemiseks. Kapid olid elektroonilise lukuga.

Mustamäe Elamus Spa garderoobid töötavad nii, et Sa valid omale kapi , paned asjad kappi ja lükkad ukse kinni ning Sul on , siis kaheksa sekundit aega oma magnet käevõru kiibi lugeri eest läbi tõmmata, et Ta registreeriks Sinu kapi ja lukustaks selle. Samal ajal kui Sina oma kappi sulged või avad, ei tohi keegi Teine oma magnet käevõru kiibi lugeri juurde panna. Uue süsteemiga harjumiseks ja selle selgeks saamine võttis mul küll natuke aega kuid sain päris hästi hakkama. Panin ka kõik enda asjad kappi ära, panin ujumis püksid jalga ning sulgesin oma kapi. Pärast seda suundusin pesemise alale kus oli palju dušše eraldatud kabiinidega ning wc samuti. Kõikide duššide juures olid ka seebi dosaatorid. Lisaks olid duširuumis ka riiulid ja nagid oma rätikute ja muude asjade riputamiseks ning hoiustamiseks. Käisin wc-st läbi , siis käisin dušši all pesemas ja suundusin edasi spa ja vee keskuse alale.

Spa ja vee keskuse alale jõudes avanes hämmastav vaatepilt. Spa ja vee keskuses oli suur bassein ujumiseks , kus oli ka väike vee keeris ringi keerlemiseks. Vee keerisest välja saamiseks pidi võtma hoo pealt seinast kinni ning end keerisest välja tõmbama. Veel oli antud alal ka palju erinevaid saunu , täpsemalt siis kaksteist sauna, kaks mulli vanni , üks kuuma vee bassein , üks tavaline bassein , kusagil viis voodit pikutamiseks eraldatud kardinatega, mõned lamamis toolid ja soojendusega marmor toolid puhkamiseks ja millegi nautimiseks ning ka restorani ala. Ma käisin ka tavalises basseinis ujumas , aeg ajalt ujusin siis tavalises basseinis. Vahepeal basseinis ujudes käisin ma ka ringlemas vee keerises kusagil 2-3 ringi ning pärast seda tõmbasin end keerisest välja. Vee keeris polnud üli kiire, see oli mõõduka tempoga. Pärast basseinis ujumist läksin esimese asjana kusagile leili sauna kus oli mõnus temperatuur ja hea istuda.

Olin selles saunas kusagil 10-20 minutit. Ega ma ühesgi saunas väga kaua olnudki vaid olin igas saunas mingi paarteist minutit. Leilisaunas istudes küsisin ma ühe teise saunas viibija inimese käest, et kas pärast saunas käiku tuleb ka dušši alt läbi käija kuna ma ise ei olnud eelnevalt kusagil näinud dušše. Minuga samas saunas olnud inimene vastas, et jah tuleb pärast saunas käiku ka dušši all ära käija. Ma tänasin Teda ja nautisin oma sauna mõnu edasi. Hiljem saunast väljudes ma märkasin ja, et ka seal spa ja vee keskuse alal oli siin ja seal mõni dušš. Ma käisin ka pärast esimest sauna dušši all ära ning läksin järgmisesse sauna milleks oli auru saun. Pärast auru sauna läksin esimesse aroomi sauna, mis oli eukalüpti aroomiga saun , see eukalüpti aroom oli nii hea, et ma tõmbasin seda sisse nii nina kaudu kui ka suu kaudu oma kroonilise nohu raviks ja üldse tervise tugevdamiseks. Eukalüpti aroomi saun oli värskendav.

Ma nautisin seda aroomi sauna mõnda aega. Pärast eukalüpti aroomi sauna käisin ma taas dušši all end loputamas ja läksin basseini ujuma. Pärast basseini läksin mulli vanni ning lõõgastusin seal mõnda aega. Mulli vann oli nii mõnus ja vahutav ning mulisev.  Vahepeal käisin ka restorani alal uudistamas ning mõtlesin, et kuidas seal arveldamine käib ka parasjagu kuna ma teadsin või vähemalt oma arust mäletasin, et kui Sa lähed läbi spa ja vee keskust ning duširuumi ühendavat väravat, siis enam tagasi minu teada ei pääse. Kuid kuna mul raha kaasas ei olnud, see oli hoiu kapis, siis ma mõtlesin, et kui ma tahan midagi osta , siis kuidas ma saan oma raha kätte ilma , et ma pärast tagasi ka saaksin. Läksin ning küsisin , siis restorani alalt , et kuidas seal arveldamine ka käib ja mulle vastatati, et kiip käevõruga tuleb kiibi lugerist läbi lasta ning, siis see summa lisatakse minu arvele mille hiljem tasun fuajees asuvas letis enne spa-st väljumist. Spa restorani alalt oli võimalik osta nii alkohoolseid jooke kui ka alkoholi vabu jooke, kokteile, jäätist , süüa kui ka palju muud.

Mina ei ostnud alguses midagi vaid lihtsalt vaatlesin menüüd ja uudistasin. Restorani alal olid ka nii lauad kui ka toolid kohapeal einestamiseks ja istumiseks. Restorani ala kõrval oli ka kettidega laes rippuv laud, kus peal oli kolm kannu maitse vett koos koonuse kujuliste papp topsidega. Maitse veedeks oli nii apelsini maitse vett kui ka sidruni-laimi maitse vett ja kui ma ei eksi, siis ka tavaline vesi. Ma käisin päris tihti maitse vett joomas ja iga kord jõin kusagil 2-3 topsi täit vett kuna saunas käimine ja üldse igasugune liigutus tekitas tihti janu. Hiljem käisin ja külastasin järgmisi saunu. Käisin mingisuguses muusikaga saunas kus käis Marko Matvere lugu või lood raadiost ning sauna põrandas oli väike veekogu koos lisadega, mis meenutas jõe sängi ja klaas oli peal. Sauna nimi oli vist mingi jõesängi saun või midagi jõega seoses. Mustamäe Elamus Spa vee keskuse ja spa alal on kõigil saunadel eriline ja omapärane tiitel või nimi ning lisaks ka väike lugu kõigi nende tähenduste kohta. Minu esimene saun kus ma käisin, mis oli leilisaun , siis selle sauna nimeks oli vist mingi mesi taru saun või midagi meega ja mesilastega seoses.

Ma täpselt ei tea, mitut sauna mul külastada ei õnnestunud ja mitut ma külastasin , kuid üks saun mida ma ei külastanud kindlalt oli leilisaun mille temperatuuriks oli sada kraadi. Ma kahtlesin, et ma sellise kuumuse välja kannataksin, seepärast sinna ma ei läinud. Veel külastasin ma ka kadaka aroomiga sauna kus samuti ma nautisin seda mõnuga ning tõmbasin taas kord seda aroomi nii oma ninna kui ka suhu ehk hingamis teedesse vaheldumisi oma tervise parandamiseks ja kroonilise nohu raviks. Veel külastasin ma soola sauna kus määrisin oma keha kristall soolaga kokku ja kuumus sulatas seda soola mu kehal ka selles saunas ma hingasin seda õhku nii nina kui ka hingamisteede kaudu sisse tervise parandamiseks. Mingeid saunu külastasin ma veel, kuid kõiki enam ma kahjuks ei mäleta kuna kirjutan seda lugu mitmeid päevi hiljem. Kui ma lamamis toolile puhkama läksin, siis ma nägin et üks naiste rahvas joob midagi suurest pokaalist. Ma mõtlesin kohe  , et kas sealt on võimalik osta mingisugust kokteili mida omale osta, mida ma ise eelnevalt ei olnud menüüs tähele pannud. Nõnda ma läksin restorani alale ning kuigi ma enne olin mõelnud osta omale söögiks friikartuleid, siis kokteile märgates otsustasin ma omale hoopis osta mango - banaani kokteili. Kokteili hinnaks oli 3.50 eurot.

Läksin oma kokteili nautima ühe soojendusega marmor toolile. Mango - banaani kokteil oli nii hea ja maitsev ja tõeline nauding. Ma jõin enda kokteili aeglaselt naudinguga ja tundsin end õnnelikuna. Sellised elamused on unelmate elamused ja ma olen suur puuvilja kokteilide armastaja. Kui mu pokaal oli tühjaks saanud viisin ma selle restorani alale ning tänasin teenindajaid. Lisaks spa ja vee keskusele ning restorani alale oli igal külastajal võimalik ka otse spa ja vee keskuse alalt minna erinevate hoolitsuste ruumi , et omale lubada erinevaid massaaže ja muid hoolitsusi. Seintel olid plakatid hoolitsuste hinnakirjadega üleval. Nii, et antud Spa ja vee keskuses on võimalik endile pea kõike korraga ja sama aegselt lubada. Veel korraldati antud Spa ja vee keskuse saunades ka erinevatel kellaaegadel täistunni ajal, erinevates saunades ka sauna rituaale. Nädala sees ja nädala vahetusel erinevatel aegadel. Nädala vahetustel korraldati sauna rituaale kauem kui nädala sees. Pärast seda läksin ma kuuma vee vanni kuhu minek oli päris keeruline, sest vesi oli üpris kuum. Ma ei tea küll, mis oli vee temperatuur sest seda ma kusagilt ei näinud. Alguses panin ma sisse ühe jala, seisatasin, siis panin sisse teise jala ja jälle seisatasin. Sedasi järk järgult edasi liikudes ma läksingi tasa, tasa kuni suutsin lõpuks istuma minna.

Kuuma vee basseinis istus veel üks teine inimene samuti peale minu. Vahepeal minu istumise ajal käisid ka teised inimesed seda proovimas ja vaatamas kuid basseini ei tulnud. Kui minuga koos istunud inimene hakkas lahkuma ja sedasi basseinis kõndides tekitas laineid ja vee liikumist hakkas minu kehal nii kuum , et võttis hingetuks. Ausalt öeldes ka kuuma vee basseini minnes hingeldasin ja ohkisin ma nagu segane. Selles basseinis ma kaua ei olnud, kusagil 5-10 minutit kuna mu keha hakkas juba väga tuliseks minema ning samuti mu keha ka punetas. Tänu sellele ma ei suutnud rohkem selles basseinis olla ja ega ma ei arva ka, et see on kasulik väga kaua kuuma vee sees olla. Ma läksin pärast kuuma vee basseini jälle tavalisse basseini ujuma ja oma keha maha jahutama, sest tavalise basseini vesi oli pisut jahedam ja leigem. Spa ja vee keskuses olles ma mõtisklesin ka endamisi, et kas kusagil on ka kell kus ma näeksin aega, et teaksin millal ma peaksin lahkuma hakkama, sest Mustamäe Elamus Spa on kesklinnast ja eriti veel Balti jaamast üpris kaugel. Kesklinnast on antud koht ligi 8 kilomeetri kaugusel.

Spa ja vee keskuses ringi jalutades ja uudistades nägin ma seina peal mingit aparaati mille peal oli väike kell  , sealt sain ma siis aega vaadata. Lisaks oli seina peal ka aparaat kus sai oma käevõru kiibi lugeri eest läbi tõmmates infot teada, et mis kell Sa läksid spa ja vee keskusesse, mis on kuupäev, mis on Su garderoobi hoiu kapi number ja veel mingit olulist informatsiooni. Selle kõik sain ma selgeks tänu ühele teisele inimesele, keda ma juhuslikult nägin oma käevõru selle masina kiibi lugeri eest läbi tõmbamas ja infot vaatamas. Tänu sellele ma tegin ka oma käevõruga mõned korrad sama asja. Tavalises basseinis olid veel ka sellised vee surve kohad kus sai mõnuleda, kuid paraku oli see enamasti koguaeg inimei täis ja mina vee surve kohti nautida tol korral ei saanud , kuid sellest pole hullu. Nõnda ma veetsin seal aega kuni kella 14:40-ni  , külastades erinevaid saunu ja mõningaid saunu lausa mitu korda, siis käisin veel mulli vannis ning läksin lõpuks garderoobi oma pesemise asju võtma. Käisin ja pesin end taas kord korralikult dušši all puhtaks , käisin wc-st läbi ning läksin garderoobi end riietama.

Duširuumis pestes ja wc-d külastades märkasain ma, et wc kõrval oli veel üks saun, mis oli mul märkamata jäänud ja tänu sellele mul jäi ka see saun külastamata. Samal ajal oli sinna tulnud väike punt noori poisse kes rääkisid läbi segi nii eesti kui vene keelt. Ma arvan, et need lapsed seal olid eraldi, nii venelased kui ka eestlased. Igal juhul samal ajal kui mina end riietasin ja valmis sättisin , siis need poisid seal hullasid ja mürasid ning karjusid päris valjult, mis mind kohati häiris. Üks poistest andis teistele poistele rihma mingi oma rihmaga ning üks poistest palus ka , et see poiss lõpetaks ja, et Tal on valus. Nõnda need poisid , siis seal kiljudes ja hullates mürasid ning jooksid ringi. Mina veel endamisi mõtlemas, et ma peaksin need poisid korrale kutsuma ja paluma olla rahulikult kuna seal joostes võib keegi neist kukkuda ja viga või haiget saada. Kuid paraku ma ei hakanud neid korrale kutsuma ega vahele segama, aga häiriv nende tegevus oli. Kahjuks samal ajal kui ma parasjagu oma juukseid fööniga peegli ees kuivatasin, juhtus see mida ma kartsin, et võib juhtuda.

Üks blondi peaga poiss kukkus ning sai haiget ja hakkas nutma. Selle poisi kukkumine ja nutma hakkamine oli torge mu südamesse, mis tegi ka mulle haiget ning liigutas mind ja pani mõtlema, et miks ma ometi ei kutsunud neid korrale, ma oleksin ju võinud seda teha ja ära hoida selle poisi viga saamise. Kahjuks ma pean tunnistama, et ma olin rumal tol korral, et ma neid ei hoiatanud. Teised posid võtsid ka pärast seda asja pisut rahulikumalt, läksid ja uudistasid selle poisi käest, et mis Tal juhtus, kuidas Tal on ning küsisid veel üht koma teist. Nemad tundsin Ta olukorra suhtes huvi. Garderoobis olnud üks meestest läks selle poisi juurde ja küsis , et kus Ta kukkus, kuidas Ta kukkus ning kust valutab jne. Nuttev poiss väga ei rääkinud midagi, Ta seal vist näitas ja noogutas või raputas pead kuid väga sel hetkel rääkida ei tahtnud. Mina kuivatasin samal ajal enda juukseid ning kuulatasin ja vaatasin ka, et mis toimub. Esimene mees läks minema või oma kapi juurde tagasi , teised poisid olid ikka selle poisi ümber.

Natukese aja möödudes läks teine garderoobis viibinud meeste rahvas selle nutva poisi juurde ja küsis taas ,et kus see poiss kukkus, kuidas Ta kukkus, kust valutab ja teisi küsimusi. Poiss kui ma ei eksi, siis Ta väga jälle ei rääkinud kuid rääkis pisut rohkem kui eelmise mehega, lisaks noogutas ja raputas pead vastavalt küsimustele. Nagu ma aru sain , sai see poiss vist jalale või peale haiget või lausa mõlemale. Igal juhul ma pean taas kord tunnistama, et tol hetkel tundsin ma suurt süüd enesel, sest mina oleksin saanud neid hoiatades ja korrale kutsudes kõik selle arvatavasti ära hoida. Kuigi üleüldse ei ole spaa ja isegi mitte garderoob mängu ja hullamise koht, siis seda enam , et seal võib olla ka märg põrand ning libe, ei ole hea mõte sellises kohas sedasi hullata nagu need poisid seda tegid. Kahjuks olin ka mina duširuumis kuivatamise asemel läinud märja ja tilkuvana garderoobi tänu millele tekitasin mina sinna päris libeda põranda, tänu millele võis ka see hullav poiss kukkuda. Mul on temast kahju , väga kahju ning ma õppisin seda, et edaspidi tuleb oma südame häält kuulda ja teha seda, mida ma arvan õige olevat.

Sain tol päeval korraliku õppetunni. Igal juhul olin ma lõpuks saanud juuksed kuivaks, riietasin veel end üleni ära ja pakkisin oma asjad kokku. Võtsin oma asjad, käevõru ja jätsin kapi lahti ning läksin fuajeesse oma käevõru ära andma ning arvet tasuma. Tasusin oma arve ära, tänasin teenindajat ning lahkusin spaast. Läksin kesklinna viivat bussi peatust otsima. Tee peal bussijaama poole liikudes märkasin ma ka elus esimest korda oma silmaga toidu kuller robotit. Muidugi ta võis olla ka paki robot, igal juhul ma nägin esimest korda elus oma silmaga robotit kes midagi vedas. Bussi peatusesse jõudes nägin ma ma veel ühte robotit ning kui lõpuks minu buss tuli ja ma hakkasin kesklinna poole sõitma, nägin veel ühte robotit liikumas ja ühte ülekäigu raja juures seismas. Kokku ma nägin tol päeval 3-5 robotit oma ülesandeid täitmas.

Need robotid nägid nii lahedad ja armsad välja. Kesklinna jõudes läksin ma maha Coca-Cola plaza juures ning tellisin omale kolmandat korda Bolt takso. Taas kord oli väga sõbralik ja tore takso juht kellega rääkisime juttu mõnusalt. Ma sõitsin sel hetkel Balti jaama taksoga kuna ma polnud midagi veel söönud ja tahtsin, et mul oleks natuke rohkem aega Balti jaamas olla. Kui ma olin taksoga Balti jaama jõudnud, sõit läks maksma kusagil sutsu üle kolme euro , läksin ma alguses Balti jaama Circkle K-sse, vaatasin menüüd, siis läksin Balti jaama turule, vaatasin sealset väljapanekut ning turuhoone sees vaatasin mis toite seal pakutakse. Mulle väga midagi ei sobinud või polnud seal kusagil söömiseks ruumi ja nõnda ma käisingi seal lihtsalt uudistades ringi. Vahepeal käisin wc-st läbi ,siis läksin turuhoone teisele korrusele kust helistasin emale ja istusin pingile. Rääkisin emaga natuke juttu.

Veetsin nõnda natuke aega Balti jaama turuhoones sees ja ühel hetkel hakkasin taas Circkle K juurde minema. Läksin Circkle K-sse sisse, tellisin omale juustu burgeri, ootasin oma burgeri ära ning istusin toolile laua äärde ja hakkasin sööma. Kõht oli mul nii tühi, et ma suutsid kogu selle suure burgeri ära süüa ning sain kõhu korralikult täis. Kui kõht oli täis saanud läksin ma ja istusin Balti jaama hoone taga pingile oma rongi ootama. Kell 17:00 läksin rongile, ostsin ise teenindus masinast pileti ning läksin oma kohale. Kell 17:10 hakkas rong Rapla poole sõitma. Rapla jõudes sõitsin raudtee jaamast bussi jaama ning, siis tegin seal aega parajaks. Kell 18:30 läksin meie bussile ja 18:35 hakkasin ma bussiga Eidapere poole sõitma. Lõpuks jõudsin ma koju , rääkisin oma vanematega, panime asjad ära, vahetasin oma riided ära ning läksin arvuti toimetama. Selline oligi, siis minu Kolmapäevane unelmate puhkus ja lõõgastus rahu mekas. Soovitan ka Teile mu kallid lugejad!

Kui soovid ka omale lubada häid elamusi, siis külasta https://chilli.ee/ ja soeta omale meelepärane pakett.

Kui ka Sina oled Bolt takso kasutaja kallis lugeja, siis kasuta sooduskoodi F2VE9K oma esimesel sõidul ning säästa 5 eurot!

Kirjutatud: 18.09-19.09 hilisöösel/varahommikul,


Tänan lugemast!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis