AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Tere!

Olles ise juba afti mure vallas tervelt 3-ndat, 4-ndat või 5-ndat kuud kannatanud otsustasin ma lugeda natuke selle kohta rohkem googlest. Alguses ma ei teadnud selle probleemi nime ja kutsusin  seda suu haavandiks, mida otsisin ka googlest kuid sealt ma selle nime ehk aft leidsingi. Aft on, siis suuhaavandi õige nimetus.
Afti enda kohta saate lugeda täpsemalt doktor Seedre postitusest, mille link on siin:
http://tervis.postimees.ee/1143432/tuhandete-eestlaste-igapaeevaelu-haeirivad-salapaerased-suuhaavandid

Aft on täpsemalt öeldes Aftoosne stomatiit ehk haavandiline stomatiit on väiksemate või suuremate aftide ehk haavanditega kulgev suupõletik.
Tavaliselt on mul olnug iga aasta korra aft , kuid nüüd alates selle aasta Juulist on hakanud aft mind iga kuiselt häirima. Enamasti on olnud mul väike aft , mis paraneb 2-3 päevaga kuid nüüd sellel kuul on mul kaks korda suurem aft , mis häirib mu elu märgatavalt rohkem, on valulikum ja muidugi vähemalt nädal aega juba näen vaeva selle ravimiseks. Ajutiselt kasutan mingit ravimit, mida määrin haavandile ja sinna tekkib valge kaitsev kile kiht peale. Kuid minu enda poolt välja selgitatuna on aftide jaoks Eestis parim ravim hoopis täiesti tavaline Coca-Cola! Jah, Te kõik lugesite õigesti, Eesti parim ravim aftide vastu on täiesti tavaline Coca-Cola , mida kasutan ka mina oma aftidest vabanemiseks. Väiksemad aftid hävitab Coca-Cola ära 2-3 päeva jooksul , minu kaks korda suurema afti hävitamiseks on mul kulunud juba 4 liitrit coca-colat ning mul on aft endiselt alles, kuid märgatavalt paranenud ja taandunud. Nüüd mul tuleb minna taaskord poodi 4-a liitrit coca-colat ostma, et oma aftist täielikult vabaneda. Ma tean, et see võib küll uskumatuna kõlada, kuid mina olen omal nahal veendunud ja kogenud, kuidas coca-cola aftide vastu aitab. Nimelt minu suvise afti vastu, mis oli märgatavalt väiksem vabanesingi ma aftist tänu coca-colale mida ma jõin puht juhuslikult iga päev ja paari päeva jooksul olingi aftist vabanenud. Mis on minu antud blogipostituse mõte ongi see, et kõik kellel peaks esinema aft või kunagi peaks see tulema, või kui keegi teab kellel on aft, siis soovitage osta täiesti tavalist ja naturaalset coca-colat ja juua seda nii tihti kui võimalik ja nii mitu päeva kuniks inimene on aftist vabanenud. Kõik küll tean, et kardavad et coca-cola on ohtil, kuid tegelikuses ei ole. Coca-cola kahjustab küll ainult hambaid, kuid muudel juhtudel on coca-cola tugeva tervise valem ja ka muudes tegevustes täiesti kasulik abivahend. Kuid jah, kindlasti mida ma ütlen kõikidele coca-cola joojatele on see, et :"Palun pesta alati hambaid enne magama minekut ja võimalusel loputada aegajalt pärast vähemalt 5 tassi coca-cola joomist kindlasti!" Ma sain teada sellest doktor Seedre postitusest, et tuhanded inimesed kannatavad afti tõttu ning paljude inimeste elu on häiritud ning keegi ei tea ka aftide tuleku kindlat põhjust vaid on midagi suutnud järeldada natuke, ning mina otsustasingi tulla siinkohal appi kõikidele inimestele keda vaevavad ka aftid nagu mind. Ning miks just Eestis on parim ravim aftide vastu coca-cola on see põhjus, et eestis ei ole nii hea võimalus kvaliteetseid ravimeid kätte saada ning aftide vastu ei olegi eestis ühtegi kvaliteetset ravimit, või kui mingi ravim on, mis natuke aitab on see jällegi väga kalli hinnaga. Coca-Cola aga on soodne ning kiirelt afte leevendav ja hävitav. Nii, et kõik afi all kannatavad inimesed, alustage coca-cola tarbimist senikaua kuni olete aftist vabanenud. Muidugi jätke meelde, et mida suurem on aft seda kauem võtab coca-colal aega seda ravida. Ja kindlasti peske alati enne magama minekut hambaid ja iga 5 tassi täituvuse puhul loputage oma hambaid, kel muidugi soovi võib ka iga tassi või iga 2 tassi puhul loputada. Nõnda jäävad Teie hambad terveks ja samas saate ka oma aftist lahti.
Tervet elu Teile kõikidele austatud blogi lugejad!

Lugupidamisega, Alvaro!


NB: Palun jagage kindlasti omakorda edasi ja edasi antud blogi ja selle postituse linki, et kõik inimesed oleksid antud postitusega kursis!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis