Mängude öö september 2017, sügis

Külastasin, siis esimest korda elus ka ise mängude ööd ning sel korral toimus see 30-ndal Septembril  2017 Tallinnas, Solarise keskuses. 
Mängude öö kestis 21.00-04.00 kuid venis auhindade jagamise ning pikemalt kestva võistluse tõttu kusagil 5-ni hommikul. 
Alguses enne mängude ööle minekut ma küll veel kodus kahtlesin ja oli plaan sellest isegi loobuda kuigi pilet oli juba ostetud kuid sõbraga rääkides kes oli ka sinna minemas, siis ta ütles mulle et sealt saab ka tasuta asju , tasuta juua ning et ma kindlasti läheksin sinna kuna see on super kogemus ja elamus mida sealt saab. Ühesõnaga mu sõber suutis mind siiski veenda sinna minema ning seda ma ka tegin. Läksin 30. Septembri hommikul juba Tallinna kuna arvasin, et õhtuse rongiga ma jääksin natuke sinna hiljaks, kuid tegelikkuses selgus enne, et ma oleksin ka õhtuse rongiga täitsa õigeks ajaks sinna jõudnud aga samas oli meeldiv, et ma just hommikul läksin Tallinna kuna ma pidin või õigemini soovisin nagunii minna ka hommikust lõunani toimuvale Energia messile ja lisaks sain ma olla koos oma sõbraga ja veel ka Temaga isegi kinos käija. 

Filmi valik kinos oli muidugi väga vale kuna sõber soovis minna minuga ühte õudukat vaatama minna ja ma läksin ka kuid see mõjus mulle väga halvasti. Pärast kino läks sõber koju ja mina jäin ootama seda aega, mil mängude öö, siis pihta hakkab. Läksin kusagil 20.00 õhtul juba Solarise kinno ning läksin seal asuvasse hesburgerisse sööma ja tegin aega parajaks kuni mängude öö algab. Seal tehti juba ettevalmistusi ja paigaldati kõiksugu asju mängude ööks. Lõpuks kui ma sõin , siis võttis minuga messengeris ühendust üks mu Teine sõber ja küsis, et kas ma olen mängude ööl? Ma vastasin Talle, et jah ma olen mängude ööl. Pärast seda tuli mu sõber mu juurde lauda kus ma sõin ja me rääkisime juttu ning lisaks tuli sinna ka mu see sõber kes mind üldse mängude ööle meelitas kohale. Nüüd istusin ma söögilauas kahe oma sõbraga ja tundsin end juba enesekindlalt. Muidugi üks hetk mu üks sõber lahkus kusagile kuid teine sõber jäi mulle seltsi , see kes mind mängude ööle meelitas see jäi ise seltsi. Kui mul oli üks toit söödud, siis me võtsime mõlemad veel ühe odava jäätise ja sõime jäätis ka ning peale seda läksime juba mängude ööle sisse. Ma alguses proovisin enda piletit välja printida Solarise keskuse ise teenindus kassast kuid seal mul see ei õnnestunud seega ma lasin oma pileti kassas välja printida ning pileti  eest sai käe paela. 

Mu sõbral oli aga välja prinditud pilet paberil ning seda ei saanud turvamees registreerida ning jäi ka natuke jänni mu sõbra aitamisega. Õnneks ma teadsin, et kui oled pileti ostnud Apollo kliendina , siis saad kassast ID kaardi ettenäitamisel lasta pileti välja printida ning ma ütlesin seda ka neile. Selle peale turvamees tänas mind abi eest ja mul oli hea meel, et sain taas kord midagi head kellegi heaks teha. Ootasin, siis kuni sõber ka oma pileti ja sellega oma käe paela kätte saaks. Mängude ööl olin ma koguaeg koos oma hea ja ustava sõbraga kuna see oli mu jaoks esimene kord ning üksi oleksin ma kartnud. Kohe alguses hakkas mu sõber mängima esimesel korrusel mingit mängu mingi pisikese konsooli peal ja mängude öö juhid soovitasid ka mul mingi konsooliga mängima minna kuid ma vastasin, et ma praegu lihtsalt vaatan ja võib olla pärast mängin midagi. Tegelikkuses aga ma ei teinud ise mängude ööl peale tasuta asjade saamise ja Teiste vaatamise suurt midagi. Kui lõpuks sõber sai konsoolil mängitud, siis me läksime teisele korrusele uudistama ja seal oli üks MSI arvutite ruum kus samuti mu sõber mängis taaskord mingit mängu ja sealt me võtsime ka omale tasuta asju, mida laualt sai. 

Mina istusin niisama ühe arvuti taha ja proovisin ka ühte mängu mängima hakata kuid seal polnud veel mängude öö läbiviiad kontoga sisse loginud ja mina veel mängida ei saanud seega vaatasin lihtsalt kuidas sõber mängib ja aitasin ka Teda mängimise ajal filmida. Mu sõber vlogis ka seal ja lasi ka mul vlogi jääda, me oleme omavahel head sõbrad. Mingi aja pärast tulid ka mängude öö korraldajad ka arvuti ruumi ning logisid oma kontodega sisse ja kui mina mängima soovisin hakata, siis sõber soovis minna veel edasi uudistama. Mina leppisin sellega ja läksin Temaga kõikjale kaasa. Mingi aja pärast tahtis mu sõber minna My hits raadio poolt läbi viidavale Just dance 2018 võistlusele kus oli pea auhinnaks Play station one või mingi väga hea konsool. Alguses läks Ta üksi lavale ja kui Talt küsiti, et kas Ta tantsib üksi või , et kas Ta kedagi teist kaaslaseks ei taha, siis ma läksin ka lavale ja viskasin oma asjad nurka. Tantsisime, siis koos kahekesi ühe tantsu laval ja see oli nii lõbus ja äge, et ma lausa särasin õnnest ja mu adrenaliin oli vist põhjas sel ajal. Ma sain tantsu eest päris hea skoori. Hiljem ma panin ka end kirja kuna registreerimine oli kohustuslik võidu kätte saamiseks. 

Kui minu sõber ka jälle vlogima hakkas ja Teisi filmima, siis üks my hits raadio inimestest ütles Talle, et kas mu sõber ei taha , et Ta Teda filmiks , et oleks Ta varem öelnud, siis oleks saanud see inimene Teda tantsimise ajal filmida. Mu sõber vastas, et ikka tahab ning , siis see my hits üks inimestest ütles, et kui vaba aeg tekib , siis me võime veel tantsima minna ja Ta filmib sel ajal ning seda me ka tegime. Jäime sõbraga ootama sinna samusesse uut vaba aega mil me saaksime taas kord tantsida. Lõpuks jõudis see vaba aeg kätte ja me tantsisime koos ka teise loo ja , siis meid filmiti ka selle my hits inimese poolt. Õhtu sees tuli mängude ööd külastama ka Getter Jaani kellelt ma sain ka autogrammi omale ning Getter tantsis ka ise koos oma ühe tantsu partneriga laval Just dance 2018 mingit ägedat lugu kus pidi erinevaid kehaosi puutuma ja väristama. Kõik elasid Talle kaasa, filmisid, pildistasid ja tegid Temaga ka intervjuu. Kas Tal oli ka turvamees kaasas seda ma ei tea, minu teada tuli Ta koos kahe inimesega kellest üks oli tema tantsu partner ja keegi oli veel. Ma arvan, et see võis Tema turvamees olla aga võis ka mitte olla. Lisaks veel siia vahele, et ma sain ka Energia messi ajal autogrammid nii Ivo Linnalt kui ka Anti Kammistelt , kahjuks mul seekord polnud käsitöö kaarte kaasas ja seekord ei saanud omalt poolt kingitusi jagada. 

Ühel hetkel hakkas mu sõber mängima kellegi Teisega mingit mängu samuti mingil pisikesel konsoolil ja seda mängu mängis Ta ikka päris päris pikalt nii, et mina istusin enamuse ajal toolil ja, siis jalutasin teisel ja esimesel korrusel igavusest ringi lihtsalt kõike uurides. Mängude öölt saime me tasuta asju nii MSI poolt, my hits poolt kui ma muid erinevaid asjakesi. Tasuta jookideks oli nii sprite mida oli kastide viisi kui ka monster energy mida jagati vaid teatud kindlatel aegadel ja kiireimatele. Kahjuks kõik peale viimase aja magasime me sõbraga maha ja viimasel ajal mina sain veel viimase energia joogi kuid sõber jäi ilma ja mulle teist ei antud kui soovisin seda sõbrale ka. Nõndaks me jõime minu energia jooki kahe peale. Sprite ma ei jõudnud ka kõike ära juua ja jätsin selle lihtsalt kino tooli hoidikusse. 

Mängude öö ajal ostsin ma omale veel ühe väikese popcorni mida sõin, siis CS GO matši ajal ja sõbraga koos ostsime me mõlemad ka omale ühed smuutid kuna mängude öö ajal olid hinnad soodsamad ja mulle maitsevad proffide tehtud smuutid. Veel nägin ma mängude ööl ka ühte oma Tallinna sõpra kellega vestlesime samuti natuke omavahel. Me külastasime koos sõbraga ka erinevaid saale kus mingeid mänge mängiti ning enim istusime me CS GO saalis ja vaatasime kuidas võisteldakse CS GO-s . Veel nägin ma mängude ööl ka HDTaneli ehk  Tanel Lepa sõpra Artur Reinson ja seal oli veel ka Istoprotcent ja veel mingid inimesed. Kahjuks HDTanelit sel korral polnud mängude ööl näha ja päev hiljem lugesin facebookist, et HDTanelil polnud ürituse jaoks raha ning tasuta Teda sisse lastud. Kirjutasin peale seda HDTanelile, et oleksin ma vaid teadnud või küsinud kasvõi Arturi või Isto käest, et kus HDTanel on oleksin ma saanud Talle ürituse pileti välja teha, sest mul raha oli aga kahjuks ma seda ei taibanud ega küsinud. Nüüd edaspidi olen kindlasti targem. Lisaks kohtasin ma mängude ööl ka Kalle Lepikut ehk Godhyr-it ja me niisama natuke törts ajasime juttu. Kui Artur ja Isto ning märkasid , siis sai ka päris palju nalja ning keegi nende sõpradest tegi minuga ka väiksema intervjuu mängude öö ajal samal ajal kui minu sõber mängis Virtual Realityga mingit kaklus mängu zombidega ja see kõik oli minu jaoks üsna meeldiv ja põnev ja ma tundsin end hästi. 

Muidugi ma kohtusin mängude ööl ka enda fännidega kes minuga juttu rääkisid ja mult ka pilti küsisid. Kusagil 5 millegiga hommikul lahkusin ma mängude öölt kui see läbi sai ja sõitsin jalgrattaga Balti jaama Circle K teeindusjaama kus ma veetsin üle jäänud aja kuni kella 07.45-ni . Kohale jõudsin ma kusagil 6 paiku hommikul. Ostsin omale ühe mõnusa cappucino sooja kuna mul oli külm ja ühe kanafilee hamburgeri ja seal nägin ma veel ühte oma tuttavat kellega ajasime natuke juttu. Kell 07.30 läksin  ma rongi peale ning sõitsin zombina koju vahepeal rongis tukkudes aga õnneks peatusest mööda ei  sõitnud. Reaalselt oli mul päris raske unisena üleval püsida ja isegi coca-cola selle puhul seekord ei aidanud ega ka mitte kohv. Kokku olin ma üleval kusagil 24+ tundi ning kui lõpuks koju jõudsin olin ma omadega nii läbi, et kukkusin kohe voodisse magama ja magasin kusagil 8-9 ni õhtul. 

Tänan, et lugesid loo lõpuni! 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis