HyperTown Tallinn esimene päev

Tere!
Laupäeval 20-ndal Oktoobril toimus Tallinnas Saku Suurhallis baltimaade suurim tehnika ja videomängude expo suursündmus nimega HyperTown Tallinn , mis toimub kord aastas ainult 2-3 s riigis kui ma ei eksi.
Minul oli antud suursündmusele soetatud tänu piletilevi kinkekaarditele 2 päevane VIP pilet, kuna mulle meeldib nüüd enamasti kõikjale just VIP-ina minna.

Juba reedel 19-ndal Oktoobril sõitsin ma varakult valmis Tallinna ning asusin öömajale Jõe Apartmenti 4-ks päevaks. Hommikul Hypertownile sõites jõudsin ma kusagil kell 11 läbi millegiga hommikul Saku Suurhallini. VIP piletil oli kirjas, et sissepääs on A2 või B2 uksest ,kuid mõlemad uksed olid kinni. Nägin, et mõned käisid läbi A1 ukse ning läksin ka ise sellest uksest läbi küsides, et kas VIP-id saavad sellest uksest sisse. Mulle vastati inglise keeles, et ei saa, minge üles treppidest ja minge pea sissepääsust sisse. No välja minnes avastasin hullud järjekorrad rivides ja rahvamassid ootamas sisse pääsemist. Ma , siis rumaluke jäin rivvi ootama kuni ma ükskord turvameheni sissepääsul jõuan. Ühel hetkel pärast mingi 15-20 minutilist ootamist ja aja möödumist jõudsingi ma sissepääsuni ja turvamehe juurde. Mu piletit kontrollides saatis turvamees mu kõrval oleva sissepääsu juurde kus oli ka VIP sissepääs suurelt uksel kirjas. Mina rumaluke veel mõtlesin endamisi enne seda järjekorras oodates, et mis VIP teenindus ja eelisõigus see on , kui isegi teistest varem sisse ei pääse. Muidugi oli see mu oma probleem, et ma hoolega sissepääsu ei jälginud ega märganud, et VIP sissepääs oli tegelikult olemas.

Kui ma oleksin seda sissepääsu varem märganud oleksin ma ka palju varem sisse pääsenud ja pääsenud ka järjekorras passimisest. Nüüd edaspidi olen tähelepanelikum. VIP-idele oli ka VIP ala Saku Suurhallis ning kinkekott. Kinkekott sisaldas VIP-idel termoskruusi (u 500 ml) , tasuta sissepääsu ööklubisse, info voldikut HyperTown expo kohapealt, pastakat ning ka 4000 mah akupanka. VIP alas oli olemas pirukad, koogid , muud söögipoolist , veinid, õlled , kohv, tee , red pull ja palju muud , lisaks sai kuulata ka rahuliku muusikat. Ma just lootsingi, et vähemalt toitlustus ja muu võiks VIP alal sisalduda ja õnneks nii see ka oli.  Pärast seda kui ma olin omale käepaela kätte saanud suundusingi ma kohe VIP ala uudistama ja jõin kohapeal ära ühe redpulli. Pärast seda läksin ma selle sündmusega ise tutvuma. Kohapeal oli väga palju erinevaid asju nagu Samsungi ala, telia ala, gameinsight ala, cosplay&steam lava, cosplay fotosein , konsoolide mängimise ala, VR ala, DAIM-i ala, Robotex ala ja palju muid erinevaid alasi ja asju , millest osa võtta. Paraku aga enamus asju kohapeal maksis , nii söögid , joogid kui ka kahe VR simulatsiooni mängimine. Minu päeva parim osa oli DAIM-i ala, kus ma sain oma kanalile teha reklaami, mis läks üles DAIM-i youtube kanalile ning ma tegin enda kanali ülevaates kohe promo ka DAIM-ile endale ning see tegin neid väga rõõmsaks ja õnnelikuks. Hypertownil kohtusin ma ka mõningate oma fännidega, kes tulid minuga pildistamist paluma ja seda ma lubasin neil ka teha.

Üks punt fänne lausa põlvitasid korraga mitmekesi mu ees ja kummardasid alandlikult palused mul tabida. Ma küll algul keeldusin tabimisest aga kuna nad järjepidevalt alandlikult seal põlvitasid mu ees, siis ma tabisin nende rõõmuks kuna ma olin õnnelik, et on olemas ka inimesi kes mu ees põlvitavad. Ma oleksin ausalt öeldes tahtnud kauem nautida seda kuidas nad mu ees põlvitasid. Lisaks ma kohtasin hypertownil veel ühte toredat inimest kes mulle ka kalli tegi , mis tegi mu päeva kordades paremaks. Kuid laiemas vaates oli minu jaoks hypertown paraku üsna igav ja mõtetu kuna üksinda polnud seal väga millestki rõõmu tunda. Selleks, et millestki hypertownil rõõmu tunda peab Sul olemas kas palju raha, tõelised sõbrad või palju kannatust, mul paraku polnud seekord kumbagi neist. Selleks, et mängida lauamänge või osaleda red pull põgenemistoas tuli Sul omada sõpru , selleks et süüa, juua või mingeid asju turult osta või mängida kahte VR simulatsiooni pidi Sul raha olema ning üldse , et kusagil midagi mängida saada pidi Sul kannatust olema.

Muidugi cosplay show-d olid lahedad ja huvitavad minu jaoks ning erinevate stremjate küsimuste ja vastuste esinemist oli ka tore näha ja vaadata. Telia TV tegi seal intervjuu saadet ka hypertownil kuid kahjuks mina väljavalituks seekord ei osutunud vaid võeti hoopis mingi puhkemadratsil pikutav inimene ja Talt küsiti intervjuud. Oleksin soovinud väga ise telekasse pääseda. Vastu pidasin ma hypertownil kusagil 17 millegini õhtul ning lõpuks lahkusin kuna kauem lihtsalt ei suutnud vastu pidada. Sündmus ise aga toimus kuni õhtul kella 22-ni. Pühapäeval lähen ka kindlasti ikka veel hypertownile vähemalt mõneks ajakski tagasi.
Pärast seda kui olin hypertownilt lahkunud sõitsin busside ja trammidega ning liikudes jala oma hotelli tagasi.

Tänan lugemast, teine osa jätkub järgmisel päeval,

Kommentaarid

  1. See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purustatud kodud või suhted, et aidata teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
    (1) Sa tahad oma endist tagasi.
    (2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
    (3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
    (4) Sa tahad last.
    (5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
    (6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
    (7) Vajate vaimset abi.
    (8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
    (9) Lõpetage lahutus.
    (10) Raha rituaalide kutsumine.
    (11) Võida valimised.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis