Hypertown Tallinn teine päev

Tere!

Kui kätte oli jõudnud Hypertown Tallinn teine ja viimane päev , ärkasin ma hommikul hotellis ning tegin omale söögiks pitzat ja tassike kohvi. Välja minnes ning jalutades emale helistades hakkasid mu käed kohutavalt külmetama ja sõrmed lausa valutama. Oli selline tunne , et käed kukuvad kohe kohe otsast kuna väljas oli kohutavalt külm ja tuuline, võttis lausa kõikjalt läbi see külm. Emaga kaua suhelda ei saanud, ütlesin et käed on külmast hullumas ja ema ütles, et helista hiljem kui oled kusagil sees ruumis kus on soe. Nõnda ma , siis tegingi oma järgmise kõne kui olin jõudnud balti jaama ja sealt bussi peale millega asusin teele Saku Suurhalli poole kus toimus HyperTown Tallinn.

Rääkisime emaga mõnda aega bussis kuni ma olin jõudnud, siis haabersti peatusesse kus asus ka Saku Suurhall. Eelmisel päeval olin ma enamasti üksi hypertownil kui välja arvata fännidega ja toredate inimestega kohtumised ja suhtlused. Eelmisest päevast oli mind ja mu üksikuna olemist meelde jätnud ka üks tore poiss kes minuga youtubes ühendust võttes oli nõus olema mu kaaslaseks järgmisel päeval. Nõnda sellel teisel ja viimasel päeval me kohtusimegi hypertownil ja saime koos olla mõnda aega. Teisel päeval juhtus veel ka seda, et ma olin eelmisest päevast alates kuni hommikuni hoidnud käepeal alles oma VIP sissepääsu käepaela kuna ma ei olnud päris kindel, et kas saab järgmisel päeval uue või peab vana alles olema. Hommikul sõbralt küsides, et kas Ta sai omale uue käepaela või sai vanaga sisse, siis sõber ütles et uue saab ja nõnda mina rumaluke lõikasin ka endal vana käepaela katki lootuses uut saada. Kohale jõudes aga selgus turvakontrollis, et VIP omanikel oleks pidanud olemas olema eelmisest päevast saadik sama käepael kuid mina olin kahjuks enda oma juba ära visanud.

Rääkisin ilusti turvamehele loo ära, kuidas see kõik juhtus ja olin juba valmis lahkuma oma vea tõttu kui turvamees küsis mult dokumenti. Andsin turvamehele dokumenti ja Ta kontrollis ka mu paber VIP piletit ning rääkis veel ka oma 2 abilisega kes käepaelu jagasid. Õnneks seekord läks mul hästi ja ma sain omale uue käepaela. Siinkohal soovin tänada kogu südamest seda kena turvanaist kes oli mõistev ja abivalmis ning kõik sai sõbraliku laenduse. Edasi sees olles hakkasin ma messengeri vahendusel suhtlema selle uue sõbraga kes oli valmis olema tol päeval minuga koos. Sõber istus restorani korrusel videomängude saalis ning vaatas LOL ehk League of Legends võistlust suurel ekraanil kus võistlesid 10 inimest ehk 2 5 liikmelist võistkonda. Istusin temaga mõnda aega seal omavahel vesteldes ja samuti mängu kulgu ekraanilt jälgimas. Kui kell hakkas 1 saama läksin mina alla cosplayd vaatama. Peale seda olid veel muud toredad loengud ja jutuajamised. Seega ma istusin enamuse ajast erinevaid esinemisi vaadates ühes saalis. Teise päeva parim hetk oli aga see kui oli parimate rahvapoolt valitud sisuloojate vestlusring laval. Ning ma läksin ka seda kuulama ja istusin esimeses reas vasakul.

Lava peal olid The Tomsike ja paljud teised koos läbiviijaga. Ühel hetkel küsis üks sisulooja (nime ei mäleta) läbiviijalt , et miks mina (ehk siis mina) ei ole nendega koos laval ja, et miks mina pole esinejate nimekirjas ning temaga liitus minu kohta küsimistega ka The Tomsike. Seepeale küsis läbiviija, et kes mina selline olen (ehk siis mina) ja selle peale küsis see küsimuste alustaja, et kas Sa ei tea, siis Alvarot? Läbiviija ütles, et jah Tema mind ei tea, et too räägiks ja tutvustaks mind. Nõnda see inimene rääkiski , et ma olen Eesti üks lahedamaid ja parimaid youtubereid ja kuulus youtuber ka. Seepeale palun läbiviija mul lehvitada ja end näidata ja nõnda ma ka tegin naeratus näol,  lehvitasin pööraselt ja siis see läbiviija ütles, et näete saate Talt pärast autogrammi küsima minna. Pärast seda ütles see inimene koos The Tomsikesega, et järgmine aasta olgu mina koos nendega laval ja ka esinejate nimekirjas kindlasti. Läbiviija ütles naljatades, et muidu Teised ka järgmine kord ei tule jah kui mind ei ole. See oli minu jaoks selle päeva parim osa ning see tegi mulle väga suurt rõõmu, et on ka keegi kes mind toetab ja sedasi. Teisel päeval oli mul samuti muidugi hirm minna VIP ruumi kuna seal oli uks lahti ja inimesed käisid sisse-välja.

Kuid ühel hetkel ma mõtlesin, et suva see ma lähen ukse juurde ja piilun sisse ning vaatan , mis toimub sees. Sisse vaadates ma märkasin, et kontroll on sees ja inimesi väga palju pole ning astusin ka aralt teretades sisse. Näitasin oma käepaela ja läksin võtsin omale arglikult tassikese kohvi turgutuseks. Istusin seina äärde toolile maha ja jõin oma kohvikest kuulates Teisi inimesi vestlemas. Pärast kohvi läksin ja uudistasin toidupoolist. Mulle öeldi, et ma võin neid võtta ja süüa. Ma ütlesin, et tänan et ma uurin ja vaatan neid, et mida need sisaldavad. Üks rääkis , siis oma ühest proovitud maiustusest ja ma tänasin Teda. Ma , siis sõin ära 2 tiku võileiba ning läksin tagasi tavalisse saali. Üritus ise kestis kuni kella 8-ni õhtul , mina ise aga pidasin vastu kuni 5-ni . Mu sõber oli ka juba varem autoga lahkunud ja mina lahkusin kella 5 paiku kuna reaalselt enam vastu ei pidanud. Sõitsin, siis bussiga Balti jaama, sealt trammiga ringiga Tallinna ülikooli peatusesse ja sealt edasi läksin jala oma hotelli.

Kokkuvõtvalt võib öelda, et ma olen siiski vaatamata selle hypertowni igavusest ja mõtetusest väga rahul ja õnnelik, et ma üldse sellele üritusele läksin kuna esimesel päeval ma sain VIP kinkekoti , mis sisaldas häid asju , ma sain teha reklaam promo video oma kanalile ja promoda ka daimi , kohtusin fännidega kes tegid pilti ja sain teha ühe inimese õnnelikuks kes soovis minuga väga kohtuda. Teisel päeval tunnustasid mind kaks sisuloojat kes palusid mind järgmiseks aastaks lavale ja esinejate nimekirja. Seega see üritus oli kohal olekut väärt ja kindlasti ootan juba järgmise aasta hypertowni.

NB: Kuna hetkel on käimas Daim kampaania kus enim like saanud video autor saab auhinnaks youtuberi komplekti , mis sisaldab mänguri arvutit, mänguri mikrofoni ja kaamerat ning kampaania kestab kuni 30-nda Oktoobrini ning hetkel olen ma laikide poolest 3-ndal kohal, siis palun ma Teil minu aitamiseks minna antud lingile https://youtu.be/mU9SMZyz1NA , panna videole like ning jagada kõikjal võimalikes kohtades. Hetkel on 90 like, ning praegusel hetkel võimalikuks võiduks oleks vaja vähemalt 150 like kuid see kõik võib veel muutuda. Kuus päeva on veel aega kuni lõpuni , seega kui saad siis ole nii kena ja mine antud lingile ning laigi mu videot ja jaga seda kõikjal kus võimalik. Tänan kõiki toetajaid.

Lugupidamisega, Alvaro!

Kommentaarid

  1. See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purustatud kodud või suhted, et aidata teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
    (1) Sa tahad oma endist tagasi.
    (2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
    (3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
    (4) Sa tahad last.
    (5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
    (6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
    (7) Vajate vaimset abi.
    (8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
    (9) Lõpetage lahutus.
    (10) Raha rituaalide kutsumine.
    (11) Võida valimised.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis