Daim eesti kampaania

Tere!

Nimelt hetkel on käimas Daim eesti kampaania, mille raames saab enim like kogunud video omale youtuberi komplekti , mis sisaldab endast mänguri läpakat, mänguri mikrofoni ja kaamerat. Ka mina olen selles kampaanias osaline ning hetkel 3-ndal kohal. Praegu on mu videol 90 like ning hetkese seisuga oleks vaja vähemalt saada 150 like, et olla potentsiaalne võitja kuid kõik see võib muidugi veel muutuda. Seega mida rohkem laikimisi ja jagamisi , seda suurem on võimalus, et ma võidan. Selleks mine sellele lingile https://youtu.be/mU9SMZyz1NA ning laigi seda videot ja jaga kõikjal kus võimalik. Kampaania kestab kuni 30-nda Oktoobrini , seega kuus päeva on veel jäänud. Kui mina osutun võitjaks ja saan selle youtuberi komplekti omale, siis saan hakata mängima oma kanalil uuemaid mänge kõrgema kvaliteediga ning lisaks tegema ka uuematest mängudest kõrgema kvaliteediga livestreame. See oleks win win nii mulle kui ka mu kanali vaatajaskonnale. Seega , kui Sul on võimalik siis anna endast parim mu võidule aitamises hea lugeja.

Lugupidamisega, Alvaro!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis