Unelmate puhkus mõisas

Tere!

Ühel Veebruari kuu päeval otsustasin minna puhkama Padise mõisa kuna minu endine klassivend oli käinud seal lausa 2 korda praktikal ning ma olen ka ise Padisel mõned korrad käinud ja antud mõisast huvi tundnud. Läbi booking.com hotelli broneeringu lehe olen ma vaadanud Padise mõisa sisu pilte ja hinnanguid ning see tundus nii eriline paik olevat. Nõnda ma, siis otsustasin ühel päeval omale Padise mõisas toa broneerida ning ühe öö hinnaks oli 71 eurot. Broneeringu ajal kirjutasin eri soovide kasti taolise teksti "Palun võimalikult suurt, luksusliku, hubast tuba mida vähegi võimalik selle hinna eest" ning toa suurusi vaadates valisin toa kus oli 2 eraldi voodit ruutmeetrite tõttu. Järgmisel hommikul alustasin oma teekonda Eidaperest Padisele läbi Tallinna ja Keila.

Hommikul Tallinnast Keila poole sõites sain ma mõisast kõne ja mult küsiti midagi, mida ma väga täpselt ei mäleta kuid mäletan niipalju, et mult küsiti midagi toa kohta ja ma vastasin, et jah ma soovin ja veel küsiti, et mis kella paiku ma umbes kohale jõuan. Ma vastasin, et kuigi toa saamise ajaks on 15:00, siis ma tuleksin hea meelega 14:00 kuna jõuan selleks ajaks juba Padisele ja samuti ka see sobis mõisa vastuvõtjale. Nõnda ma sõitsin õnnelikult Keilasse ja tegin seal aega parajaks kohvikus kuni sain bussiga hakata Padisele sõitma. Padisele jõudsin ma siiski bussiga juba 12:00 ja kusagil 20-30 minutit jalutasin õues kuning otsustasin minna mõisa vaatama, ehk saan omale toa juba varem. Läksin, siis mõisa ja rääkisin ühe kena naiste rahvaga kes oli all vastuvõtja ning mulle võimaldati tuba varem. Täitsin ära sisse registreerumise ankeedi ja tasusin kohe ka ööbimise arve kuigi seda oleks saanud ka lahkumise ajal tasuda. Mina eelistan aga "mida varem, seda parem" vanasõna ja seepärast mulle meeldib kui kõik on kohe korda aetud ja klaar.

Pärast seda küsis see kena naiste rahvas, et mis kell ma hommikusööki soovin. Ma mõtlesin mõnda aega, ning siis küsisin, et mis kell Teil siin hommikul tavaliselt süüa pakutakse? Seepeale vastas vastuvõtja, et ükskõik millal iganes Te soovite (umbes nii) , et Teile on era laud. Ma küsisin, et kas tõesti? Seepeale vastas vastuvõtja, et jah muidugi. Ma jäin sõnatuks ega osanud midagi vastata ja olin nii elevil kõige pärast. Seepeale vastas vastuvõtja, et võite ka hiljem oma soovist teada anda, et praegu on veel aega ka ja ma vastasin, et jah muidugi. Ma küsisin veel vastuvõtja käest, et kas on võimalik ka ehk hilisemat välja registreerimist saada, et kui võimalik, siis ma lahkuksin kusagil 14:00 paiku kuna õues muidu külm bussi oodata ning ka see kenasti sobis neile ja ma sain omale ka hilise välja registreerimise.  Pärast seda hakkas see vastuvõtja mind minu toani juhatama ja mina senikaua mõtlesin endamisi, et mis kell ma hommikul süüa tahaksin. Üles toa ukse taha jõudes ütlesin ma vastuvõtjale, et ma võtaksin, siis hommikul kell 10 hommikusöögi, et see täitsa sobib mulle ja vastuvõtja ütles, et väga hea ja arusaadav.

Mulle tehti toa uks lahti ja mul vajus suu pärani lahti ja silmad läksid suureks nagu tõlla rattad kui ma nägin sellist oma elu esimest ja isiklikku kuninglikku palee uhkeimat ruumi. See uhke tuba mida ma selliste suurte silmadega jõllitasin oli ikka erakordne ja elu kauneim tuba mu jaoks. Astusin arglikult pärast toibumist tuppa ja seisin kapi juurde, et oma jalanõudega ometi vaipa mitte ära määrida. Vastuvõtja ütles seepeale, et mul on olemas ka mulli vann ja ma küsisin, et päriselt? Vastuvõtja ütles, et jah ning ma ütlesin, et wow super. Millestki rääkisime veel, ma tänasin viisakalt seda vastuvõtjat ning, siis ma sain oma võtmed kätte ja hakkasin end sisse seadma. Võtsin jalanõud jalast ja kogu oma asjad ja üle riietuse viskasin esialgu laiskusest ühele toolile. Vaatasin toas ringi, aknast välja , vannituppa ja mulli vanni , võtsin laualt teleri puldi ning heitsin voodile ja hakkasin telerit vaatama, et natuke puhata. Selles toas oli põhi mõtteliselt kõik antiikne ja natuke ka tänapäevaseid asju nagu teler. Ühesõnaga seal toas oli imeilus korralik kapp peeglitega ja see oli antiikne ning kapis olid hommiku mantlid, toa sussid föön, kingade hooldus tarbed ja midagi vast veel. Toas oli peegel, televiisor, täidetud baari kapp, hiiglaslik kuninglik voodi ja üli mugav, 2 suurt patja, 2 väikest patja, voodi tumba, 2 öökappi, 2 laualampi öökapil, 1 laud koos peegli ja laualambiga, ilus tool, laua tool ja need kõik olid samuti antiiksed peale baari kapi muidugi.

Vannitoas olid saunalinad, käterätid mulli vann, wc pott, peegel, vanni sool, pesemise tarbed, prügikast ja ka toas oli muidugi prügikast ja toas olid veel ka 2 akent koos kardinate ja radiaatoritega. Ma vaatasin mõnda aega telerit, siis helistasin emale ja rääkisin emaga juttu. Pärast emaga rääkimist jätsin ma teleri mängima ja vannitoa ukse lahti ning läksin ise mulli vanni mõnulema, jõin coca-colat , kuulasin telerit ja nautisin seda unelmate puhkust mil ma tundsin end kuningana ja, et ma elan palees. Ma olin kusagil 30 minutit mulli vannis ja pärast seda kuivatasin end ära ja panin riide ning läksin õue. Ma jalutasin õues natuke ringi ning käisin poes ja pärast läksin tuppa tagasi. Ma vaatasin jälle telerit, tegin endale lahustuvat kohvi , sõin krõpse ja puhkasin. Õhtul kusagil 8-9 ajal ma läksin jälle mulli vanni ning kasutasin vanni soola , erinevaid šampoone, vanni teed mis lõhnastas vett ja taas kord mul mängis ka teler ja vannitoa uks oli lahti, et telerit kuulata. Ma olin õhtul kusagil poolteist tundi mulli vannis ja pärast kui välja tulin olin krobeline nagu puuleht. Kuivatasin end ära, panin hommiku mantli selga ja sussid jalga ning läksin voodi ja vaatasin telerit ning vahepeal rääkisin emaga telefoniga.

Enne magama minekut vaatasin ma veel akendest välja, et kui ilus on õues , kuidas lund sajab ja mõtlesin omi mõtteid , imetlesin vaadet ja mul oli kange kiusatus minna õue jalutama kuid kuna ma olin eelneval ööl olnud öö läbi üleval ja ma olin ka just pesus käinud suht , siis ma tahtsin end ikkagi korralikult välja puhata ega läinud õue jalutama. Läksin voodi tagasi, heitsin pikali , vaatasin veel telerit ja lõpuks panin telefonist muusika klappidega mängima ja jäin magama. Kuna see voodi oli nagu reaalselt hiiglaslik, siis sai mul öö jooksul peaaegu kõiksugu poosid läbi proovitud nagu risti ja põiki ja vertikaalselt ja kõik muud poosid veel mida magades võimalik teha. Vahepeal öö jooksul kui üles ärkasin, siis märkasin et olin vasakult poolelt paremale poolele öö jooksul liikunud kuidagi ja läksin veeretasin end oma poolele tagasi. Hommikul ärkasin juba kusagil 9 paiku ning vaatasin kuni kella 10-ni televiisorit. Mõned minutit enne kümmet hommikul läksin kenasti alla ja ütlesin kenasti uuele vastuvõtjale kelleks oli mees tere hommikut ning pärast seda küsisin, et kus kohta see söögi koht Teil jääb ja see vastuvõtja ütles, et ma juhatan Teid ning tuli oma töö laua tagant välja ja juhatas mind kenasti lauda. Ma olin taas kord nii elevil ja nii kuninglikul meeleolus , et ma tundsin nagu ma justkui elan kusagil muinasjutus praegu.

Mind juhatati kenasti lauda, ma istusin maha ja see vastuvõtja läks veel teatud toite lauda tooma ning laud ise oli juba kohati eel kaetud. Wow, mul ausalt öeldes jäi taas kord suu ammuli lahti ja silmad olid nagu tõlla rattad kui ma nägin oma eel kaetud lauda, millel leidus igasugu toitu , keset lauda põles küünal , vaikne muusika mängis, ruum oli võrratu ja veel mõni või mõned küünlad põlesid ja ma einestasin omaette romantilist hommikusööki. Vastuvõtja tõi mulle veel munaputru ja peekoni ning küsis kas saab mulle veel midagi tuua või pakkuda. Ma vastasin viisakalt, et tänan , mulle piisab. Vastuvõtja vastas viisakalt hästi, piisab ning läks oma töölaua taha tagasi. Milline isiklik teenindus ja milline hubane õhkkond. See oli minu muinasjutt päris elus. Sõin kenasti rahulikult seal, tegin mõned pildid ja videod mälestuseks ning, siis kui kõht täis sai asusin oma toa poole tagasi tänades samal ajal ka vastuvõtjat toidu eest. See vastuvõtja mees oli ka üli tore ja armas, selline hästi sõbralik ja rõõmus ning lahke nagu vastuvõtjast kena naiste rahvas eelmisel päeval. Läksin oma tuppa tagasi ning tegin veel lahustuvat kohvi omale ja vaatasin voodis lamades telerit. Aknast oli hea vaade ka padise mõisa lähedal asuvale lossi varemetele ka , mis oli päris hea vaade. Kui kell hakkas juba 12 saama kui oli õige välja registreerimise tähtaeg, siis ma natuke kergelt ärevalt ootasin ja mõtlesin, et kas ikka kirjutati üles või anti märku, et ma soovin hilist välja registreerimist või mitte.

Kui kell sai juba 12 läbi, siis ma rahunesin ja olin kindel, et minu hilisest välja registreerimise soovist oldi teatatud ja ma veetsin oma toas rahulikult aega kusagil peaaegu kella 2-ni ning pärast seda hakkasin oma asju kokku pakkima ja tegin toa korda. Läksin , siis pärast seda alla vastuvõtja juurde ja ütlesin Talle, et "aitäh Teile maailma parima puhkuse ja elamuse eest!" ning vastuvõtja hakkas mulle just lausuma rõõmsalt naeratades külastage kui ma juba vahele segades suurest rõõmust paraku vastasin "Külastan Teid kindlasti kunagi veel" ja vastuvõtja vastas külastage jah naeratades. Meie mõlema päev oli kohe palju rõõmu rikkam ja ma läksin õue. Ma jalutasin veel Padisel mõnda aega ringi ja lõpuks läksin bussi jaama bussi ootama. Bussiga sõitsin Padiselt Keilasse ning läksin raudtee jaamas maha. Läksin rongi tee äärde ja seal pidi veel natuke ootama kuni rong saabus. Rongiga sõitsin Keilast Tallinna. Ausalt öeldes oli mul mõisast nii kahju lahkuda kuna ma poleks sealt üldse vähemalt mitte nii pea lahkuda ja mul oli kange tahtmine nutma hakata. Pidin oma muinasjutust lahkuma taas kord reaalsesse raskesse ellu kus ma päriselt pole kuningas. Kuid seda elamust ei unusta ma eales ja kindlasti kavatsen ma kohe mitu korda sinna Padise mõisa tagasi puhkama minna ja võimalusel isegi rohkem kui üheks päevaks. Tallinna jõudes kohtusin ma mõne aja pärast oma hea sõbra ja Tema sõpradega ja me veetsime koos aega.

Kuna mul oli paraku raha juba läbi ja ära kulutatud, siis sõber viis mind hiina restorani sööma ja Tema sõbrad liitusid meiega. Me sõime magushapu kana nuudlitega ja olime suure kambaga koos ning vestlesime erinevatel teemadel. Ma olin taas kord nii õnnelik kuna mu sõber ja see Tema sõprade punt oli nii tore ja sõbralik ja ma tundsin, et ma kuulun ometi kuhugi ja kellegi sekka kuna see oli mul esimene kord sellise suurema pundiga koos aega veeta. Pärast söömist andis sõber mulle veel natuke raha, et ma saaksin endale ka midagi rongile tagasi teel osta. Me käisime poes ja sealt ma ostsin omale ühe joogi. Pärast seda läksime me Tallinnas Balti jaamas asuvasse odav toidu kioskisse ning sealt ostsin ma omale 2 suurt pakki Taffel popcorni. Me veetsime veel Balti jaamas natuke aega kuni mul oli aeg rongile minna ja koduteele asuda. Koju jõudes rääkisin ma emale oma seiklustest ja olin veel natuke üleval. Pärast seda läksin ma magama.

Selline oligi , siis minu üks tore 2 päeva veebruari kuust,

Soovitan soojalt ka Teil kallid lugejad võimalusel minna soovitud ajak Padise mõisa muinasjutulisele puhkusele.

Tänan lugemast!

Kommentaarid

  1. See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purustatud kodud või suhted, et aidata teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
    (1) Sa tahad oma endist tagasi.
    (2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
    (3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
    (4) Sa tahad last.
    (5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
    (6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
    (7) Vajate vaimset abi.
    (8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
    (9) Lõpetage lahutus.
    (10) Raha rituaalide kutsumine.
    (11) Võida valimised.

    VastaKustuta
  2. DR OKOS TÄNAB, ET MINU ARMASTUSED TAGASI MINU
    tere, igaüks, tänan seda tunnistust tänase õnne tõttu, mu nimi on Lilian, ma olen juba üle kümne aasta tagasi abielus, lahkudes õnnelikult oma armsa mehega, kuni ühel päeval tuli ta töölt tagasi ja ei tahtnud mind kunagi varem näha. ma teaksin, et mulle anti lahutuspaber, palusin ja proovisin kõike, kuid ikkagi ei töötanud midagi, mul oli nii haiget, sest ma armastan teda nii palju, ma peaaegu kaotasin oma elu, nii et sõber tutvustas mulle seda imelist, suurepärast loitsuratast Dr Okos, kes mind lõpuks aitas ... Ma pole kunagi olnud selliste asjade fänn, vaid otsustasin lihtsalt vastumeelselt proovida, kuna olin meeleheitel ja jätsin valikuvõimaluseta ... Ta tegi spetsiaalseid palveid ja kasutas juurikaid ja ürte ... Kolme päeva jooksul helistas mulle ja oli kahetsenud emotsionaalse trauma pärast, mis mulle maksis, kolis tagasi majja ja elame jätkuvalt õnnelikult
    Olen teda tutvustanud paljudele paaridele, kellel on probleeme kogu maailmas, ja neil on olnud häid uudiseid ... Usun kindlalt, et keegi seal vajab tema abi,
     nii et pingutage oma abielu / suhte päästmiseks, kui see on seda tõesti väärt. võtke temaga ühendust läbi whatsapi numbri 2348134156715 tema Via meili teel okosherbalhome@gmail.com

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis