Mängude ÖÖ 2018

Tere!

Blogi postitus on küll hilja peale jäänud väsimuse ja kurnatuse tõttu kuid kirjutan lühikese loo 10-ndal Novembril toimunud mängude öö-st.
Nimelt, siis 10-ndal Novembril toimus Tallinnas Solarise keskuses Apollo kinos sündmus, milleks oli mängude öö , mis on mõeldud nii mänguritele kui ka video mängude huvilistele. Kohapeal võis leida palju huvitavat nagu konsoolidega mängud suurtel teleritel , võistlused kino linal , tasuta monster energy , loengud, kauplejad , cosplay ja palju muud.
tegevust jätkus paljudele.

Kui tavaliselt olen ma Tallinna saabunud juba hommikul , siis tänavu läksin ma Tallinna hoopis õhtul teatud põhjustel ning Balti jaamast sõitsin UBER taksoga Solarise keskuse juurde.
Kuna aga tänavu pidin ma kahjuks minema üksinda mängude ööle kuna mul kahjuks häid ja tõelisi sõpru pole kellega koos aega veeta ja elust rõõmu tunda ning üks sõber kellega ma olen tavaliselt mängude ööl koos olnud ei saanud ka seekord tulla , siis ütleme nii otse välja et see oli mu elu kõige igavam ja kurvem ning üksluisem kogemus mängude öölt ja tuleval aastal võib olla jätan mängude ööle minemata! Küll aga kasutasin ma sel aastal võimalust ja kuulasin ära ligi 3 või enam loengut erinevatel teemadel ning neid oli meeldiv kuulata. Kahte viimast loengut aga ei kuulanud kuna tahtsin ka maja peal toimuvast aimu saada. Tänavu aasta jäi paraku ka loengute tõttu mul vaatamata cosplay kuid pole hullu. Kuigi eelmine mängude öö , mis oli aprillis ei olnud mingil põhjusel just dance võistlust ja tänavu oli taas just dance võistlus olemas, millest ma oleksin tahtnud küll väga osa võtta , et natukenegi millestki rõõmu tunda.

Kuid kuna olin üksinda ja üksi ei taha nagu mingi "tola" seal laval keksida ning võõrastelt küsida ei julgenud kampa ja sõpru polnud , siis kahjuks sellest toredast asjast pidin loobuma. Lisaks ei julgenud üksinduse tõttu mängida ühegi konsooli taga ning arvutit nagu alati olid rahvast pungil ja minu jaoks kohta polnud. Tänavu aasta oli lisaks video mängudele kohapeal olemas ka kivi-paber-käärid aja veetmiseks ja võistluseks , et puhata natuke ekraanidest ja kontrolleritest. Toitlustamiseks nagu ikka on kohapeal kino kraam , hesburger ja blender. Tänavu kahjuks mul väga midagi alla ei läinud peale jookide kuna ostsin omale kinost popkorni mis läks üsna pea prügikasti liigse soolasuse tõttu , ostsin ka nachosi chilli kastmega kuid ka need läksin prükkarisse. Ainuke eine mille suutsin süüa peaaegu täielikult oli hesburgeri eine ja kahjuks smuutid jäid joomata seekord. Sündmus kestis kusagil kella 4-5 ni hommikul. Tänavu oli kavas ka heartstone võistlused, millest tahtsin ka ise osa võtta kuid tänavu aasta ma loobusin ning kui on ka tuleva aasta , siis võtan võib olla osa kui ma juhuslikult lähen sellele sündmusele.

Muidugi on siin ka üks võimalus kuidas ma saan ka edaspidi mängude ööst osa võtta paremal võimalusel , kuna tänavu oli võimalik mängude ööle minna vabatahtlikuks , siis kui see võimalus on tuleva aasta , siis ma arvatavasti lähen mängude ööle hoopis vabatahtlikuks kuna sel juhul on mul vähemalt eesmärk ja põhjus mängude ööle minekuks ning tegevust. Ehk aitab see saada mul ka parema elamuse. Mängude ööl ma muidugi kohtasin lõpu poole ühte oma head sõpra ning üks teine sõber käis korra sealt läbi kuid sel ajal olin ma ise loengul seega kohtuda ei õnnestunud. Seekord oli väga naljakas vaadata turva meest kes seal ringi liikus ja kõike natuke kummaliselt ja koomiliselt vaatas, lisaks jäi seekord turva mees vaatama ka just dance võistluste laval keksivaid inimesi , mis oli minu jaoks kõike vingem vaade. Tänavu võrreldes eelnevate kordadega ei joonud ma energia jooke kohapeal vaid tarvitasin jääteed.

Tänavu veel müüdi kohapeal ka igasugu jaapani snäkke ja muud kraami päris suurel alal. Kuid niipalju võib tänavuse sündmuse kohapealt öelda, et võrreldes aprillis toimunud sündmusega tundus tänavune taas nagu rikkam sündmus olevat, mille alla olevat rohkem panustatud. Küll aga taas kord ei saanud tasuta asju võrreldes minu esimese kogemusega 2017 aasta sees. Kuhu on mängude öölt kadunud tasuta kraam pole teada. Nii palju on ka veel mängude ööl muutunud, et võrreldes 2017 aasta suuremast arvutite ruumist on nüüdseks saanud pea poole väikesem arvuti ruum vähemate arvutitega. Tänavu toimus lisaks mängude ööle (16+ alates) ka mängude öö päev kus vanuse piirang puudus tänu millele ka kino oli täielikult suletud ja seansse ei toimunud. Mina ise küll mängude öö päevalt osa ei võtnud kuid mängude ööl loengul olles kuulas nii mõndagi toredat mängude öö päevast. See oli nendel esmakordne ettevõtmine korraldada ka päevane sündmus.

Lõpetuseks võib nii palju öelda, et seekordse mängude öö parim osa oligi loengute kuulamine ja heartstone võistluse pealt vaatamine kuid positiivset elamust seekord ei saanud, pigem lahkusin kurvalt ja kergelt masenduses olevana. Lõpus lahkusin mängude öölt koos oma sõbra ja tema sõpradega ja liikusime Balti jaama. Kuna mu sõbral oli raha otsas ja ta oli mu üks parimaid sõpru , siis ma tegin talle teatud kohtades välja ja kohvitasime koos ja Tema jõi mustika kisselli. Balti jaamas alguses tundus, et Circkle K on kinni ja nõnda mu sõber koos oma sõpradega läksin rongi sooja ja mina jäin välja ootama. Mind kutsuti ka rongi sooja kuid ma ei tahtnud nii väga minna ning hiljem selgus, et seekord ei saanudki automaatselt lahti käivatest ustest Circkle K -sse vaid ainult teiselt poolt lahti tõmmatavast uksest oli sissepääs. Nõnda ma ise läksin Circkle K jaama sooja, laadisin telefoni , kuulasin muusikat, vaatasin multikaid ja võtsin omale cappucino kohvi ja kanaburgeri. Kutsusin sõbra koos oma sõpradega ka tagasi sinna kuid sõber ütles, et juba on hilja ja nad on end sisse seadnud juba.

Nõnda ma olingi üksi Circkle K jaamas , sõin , jõin , olin telefonis ja puhkasin. Seekord tegin ka oma partner kaardi ka Circkle K kliendi kaardiks. Kuna seekord oli taas kord rongi tee remont, siis et rongi peale saada pidi bussiga sõitma Tallinn-Väike peatusesse ja sealt sai edasi rongiga sõita ning Lelles pidi ümber istuma Pärnu rongile. Mul oli küll plaan alguses sõita UBER taksoga ka Balti jaamast Tallinn-Väike peatusesse, mis oleks maksma läinud 6 eurot kuid kahjuks ma venitasin liiga kaua ja järgmised hinnad olid juba 10 euro kanti.

Nõnda ma pidin seekord takso teenustest loobuma ja seda murelikult külmetades ootama bussi. Mul oli mure, et ei tea kas jõuangi oma rongile või mitte ja olin juba läbi külmumas kuid kuna ei teadnud millal täpselt buss tuleb , ei hakanud ka enam Circkle K -sse sisse minema. Lõpuks õnneks buss tuli , mis meid Tallinn-Väike peatusesse viis. Seal oli veel natuke ootamist kuni juba tuligi meie rong ette. Sõitsin selle rongiga Lelle, sealt istusin ümber Pärnu rongile ja sõitsin Eidaperre , läksin oma koju. Peab ära mainima, et hommik oli mega ilus ja kaunis ning mega suur rõõm oli hommikune seiklus. Koju jõudes läksin ma koheselt magama. Tänan lugemast!

LÕPP

Kommentaarid

  1. See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purustatud kodud või suhted, et aidata teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
    (1) Sa tahad oma endist tagasi.
    (2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
    (3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
    (4) Sa tahad last.
    (5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
    (6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
    (7) Vajate vaimset abi.
    (8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
    (9) Lõpetage lahutus.
    (10) Raha rituaalide kutsumine.
    (11) Võida valimised.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis