Nädalavahetuse kinoelamus

Ühel päeval avastasin ma juhuslikult coca-cola plaza kino kodulehte uurides, et nendel on tulemas eri õhtused seansid välismaa bändi BTS eluloo kohta ja ma olin kohe sellest huvitatud. Selgus, et eriseansid hakkavad toimuma alates 10.-ndast Septembrist ja nõnda ma vaatasin erinevate kuupäevade saaliplaani. Mulle endale sobis enim Pühapäevane 13.-s kuupäev , sest siis oli kõige vähem rahvast saalis ja paremad kohad olid vabad. Kuna BTS bändi eriseansid toimusid kell 7 õhtul ning kestsid mitu tundi , siis ma pidin arvestama ka linna hotelli jäämisega kuna ma ise elan Tallinnast väga kaugel ja viimane rong kodukandi poole tuleb ära juba kell 5 õhtul. Mul muud transpordi viisi koju saamiseks pole, seetõttu otsustasingi linna jääda. Nõnda enne eriseansile pileti ostmist hakkasin ma ka booking.com kodulehe kaudu omale Tallinna hotelli otsima. 

Valikuvõimalusi oli palju ning ma olin kusagil 2-3 hotelli vahel. Lõpuks otsustasin ma Merepuiestee läheduses asuva Apple Apartment´s hotelli peale, kus maksin ühe öö eest korteris. Nõnda kui meeldiv ja sobilik hotell oli leitud, siis broneerisin selle kenasti ära ja pärast seda ostsin ära ka eriseansi pileti sobivale kohale. Kuna eriseanss kinos algas alles kell 7 õhtul ning mul rahadega kiita polnud ja kiiret ka polnud, siis otsustasin lahkuda lõuna paiku kodust, nii jõuan umbes õhtu paiku linna ja kinoni pole enam kaua aega. Ma olin eelnevalt kõik ette mõelnud ja planeerinud, et mida ma kaasa võtan, mis kell ma ärkan ja, et ma ometi  ei peaks lahkumise päeval kiirustama. Kuid kui 13.- s September Pühapäev kätte jõudis ärkasin ma kusagil 10.30 üles, et ma jõuaksin kõigega kenasti ja ilusti tegeleda. Kodunt lahkuma pidin kella 2-se bussiga. Hakkasin tasapisi oma ratastega ostukotti pakkima, võtsin kaasa tagavara arvuti, koostöö partneri ja tellimuse hooldustooted , pesemise asjad ja muid asju ka. Kodus tegin ka endale mõned hooldused nagu jalgade kreemitamine, näo kreemitamine, juuste spreitamine ja muu. Jälgisin ka koguaeg kella, et hiljaks ei jääks ning jõuaksin kõigega valmis. Olin samuti ka arvutis muidugi mõnda aega ja tegin aega ka niisama parajaks. Ema saatis mind vahepeal ka puid saagima, nõnda ma pidin ka enne lahkumist natuke tööd tegema. Kui kell hakkas juba üks saama või oligi isegi juba ühe paiku, siis hakkas kiireks minema. Mul olid küüned just küünte hooldusvahendiga lakitud kuid see ei jõudnud ära kuivada ning nõnda läks see küüntel tuksi. Pidin küünte hooldusvahendi maha tõmbama , proovisin küüsi puhastada. Hakkasin alles puhtaid viisakamaid riideid otsima, hakkasin end riidesse panema ja ema oli tige ja pahane. Heast päevast hakkas saama  halb ja negatiive päev. Rahakoti ja kaarditasku ning muud asjad panin ära teksatagi taskutesse, jõin midagi kiirelt. Kell muudkui aga tiksus edasi ja lahkumise aeg hakkas lähedale jõudma. 

Ma küll lootsin, et ma ei unusta midagi maha ja mul on kõigeks aega kuid paraku olin ma teinud valearvestusi ja see kõik ei läinud nii nagu ma olin lootnud. Ema pani mulle ka igasugu asju kaasa, tundis muret ja minu meeleolu muutus. Süüa ei jõudnud ma kodus midagi , seega pidin ma lahkuma söömata. Lõpuks oligi nii, et kell oli peaaegu juba kaks ning mul polnud veel jalanõusi jalas ja midagi oli puudu. Ma kartsin, et ma ei jõuagi võibolla bussi peale ning olin natuke paanikas. Ema lubas mul võtta oma jalgratta ja seda ma ka tegin , oma ratastega ostukoti panin ees olevasse korvi ja sõites hoidsin sellest ühe käega kinni. Bussijaama poole sõites aga meenus mulle, et olin unustanud kaasa võtta kõrvaklapid ja see juba rikkus põhimõtteliselt kogu päeva. Korra mõtlesin , et sõidan ehk tagasi ja jõuan kiirelt veel ka kõrvaklapid kaasa haarata, siis aga mõtlesin et ah sõidan edasi ja võibolla jõuan hiljem tagasi. Bussijaama jõudes ja jalgratast parkides mõtlesin, et äkki jätan ostukoti bussijaama ja ise sõidan kiirelt koju kõrvaklappide järele kuid kella vaadates ma ei hakanud riskima ja lõpuks otsustasingi nõnda bussi ootama jääda. Minu päev aga oli juba rikutud kahel põhjusel kuna esiteks ma pidin kiirustama enne lahkumist mida ma aga teha ei tahtnud ja teiseks unustasin ma maha kõrvaklapid tänu millele ei saa ma muusikat kuulata ei rongiga sõites ega ka magama jäädes. Lõpuks tuli buss ja ma hakkasin vaikselt Rapla raudteejaama poole sõitma, tuju oli halb ja enesetunne veel kehvem. Bussis mõistsin, et minu päev on halb ja see läheb veel halvemaks ning, et kõik on praegusel hetkel negatiivne.

Päev hakkas mulle juba väga halvasti mõjuma ning ma tundsin, et mul pole isegi enam soovi linna minna ja ma tahaksin kõigele käega lüüa ja lihtsalt koju masetsema tagasi minna. Kuid kangekaelne inimene nagu ma juba kord olen, otsustasin ma lihtsalt asjadel lasta minna nii nagu nad lähevad ja siiski linna ära minna, sest kõige eest on makstud ja mul oli ka huvi BTS bändi eluloo vastu. Lõpuks Rapla raudteejaama jõudes oli rongini veel natuke aega ja nõnda ma ootasin jaamas sees kuni mõniteist minutit enne rongi väljumist läksin ma rongi. Pileti ostsin omale piletimasinast ja läksin oma kohale istuma. Panin oma nutitelefoni laadima ja hakkasin telefonis istuma, et lihtsalt kuidagi mõtted mujale saada ja midagigi teha. Enesetunne oli muidugi halb ja negatiivne kuna olin ilma kõrvaklappideta ja muusikata. Ma olen muusika inimene, ma ei kujutaks enda elu ette ilma muusikata ja ma vajan muusikat kõigeks (magamiseks, käsitöö tegemiseks, reisimiseks, töö tegemiseks ja lihtsalt kõigeks muuks samuti). 

Seetõttu kui ma pean ilma muusikata olema, pole ma just kõige heatahtlikum, rõõmsam või positiivsem inimene. Rongi väljumiseni oli veel aega ja ma tundsin end endiselt väga halvasti ja ka mõtted olid negatiivsed ja ma tundsin end masendunult. Ütlesin endamisi, et see päev on halb ja kõik on halb ja läheb halvasti ning et kõik on negatiivne. Kui klienditeenindaja tuli , siis näitasin oma pileti ette ja sellega oli korras. Lõpuks hakkas rong vaikselt liikuma Tallinna poole ning mina olin oma telefonis. Suuremosa rongisõidu ajast olin ma igavusest ja pahurusest telefonis ja toimetasin seal. Kuid natuke enne Tallinna lähedale jõudmist panin ma telefoni kõrvale ja nautisin siiski rongi aknast vaadet. Lõpuks olingi jõudnud Tallinna Balti jaama. Balti jaama jõudes läksin trammipeatusesse ja sõitsin trammiga Merepuiestee peatusesse, oleksin küll pidanud sõitma Kanuti peatusesse kuid ähmi täis olles läksin maha varem. Nõnda ma jalutasin rahulikult oma hotelli poole, mis asus Merepuiestee 8 aadressil. Linna sõitmise ajal oli ka mu tuju natuke paranenud ja linna jõudmine tegi tuju ja päeva veel palju paremaks tasapisi. Kui olin oma hotelli jõudnud, siis registreerisin end sisse ära vastuvõtu lauas ja sain toa võtmed kätte. Liftiga sõitsin neljandale korrusele ja mu tuba oli liftile päris lähedal. Läksin tuppa ja viskasin hetkeks oma asjad igale poole laiali , ostukoti panin seina äärde ning jalanõud võtsin jalast. Vaatasin nii toa kui ka vannitoa üle ja mulle meeldis kõik nähtu väga. Mul oli väga ilus ja mugav tuba ning hubane ja soe vannituba. 

Vannitoa põrandal oli küte sees, mis tegi ka vannitoa soojaks ja tänu sellele oli ülimalt mõnus põrandal käija. Toa enda temperatuuri sai ka muuta ja ma panin selle pisut soojema peale, et ka mu tuba natuke   soojemaks saada. Käisin ka kiirelt dušši all pesus ära ning pesin end ilusti puhtaks. Juuksed kuivatasin fööniga ära ja panin riided selga. Läksin hotellist välja ning võtsin endale lähedal asuva Bolt elektri tõukeratta ja sõitsin sellega Viru keskusesse. Käisin natuke Viru keskuses  ringi ja veetsin seal aega, kuid kuna ma olin söömata pikalt olnud ja kell muudkui jõudis lähedale kinole, siis läksin ma kiirelt tõukerattaga Solarise keskusesse ning ma läksin Solarise keskuse hesburgerisse sööma. Kui ma olin juba mõnda aega Solarise keskuse hesburgeris istunud, söönud ja leiba luusse lasknud, siis oli veel vähem kinoni aega ja ma tahtsin umbes pool tundi varem kinno jõuda, et kõik asjad ilusti korda ajada ning Coca-Cola Plaza mängu mängida enne seanssi. Kuid ma pidin veel ka poest läbi käima, et endale midagi ka hotelli osta. Nõnda ma võtsin endale taaskord Bolt tõukeratta ja sõitsin sellega Viru turu juures asuva kiriku juurde, jätsin tõukeratta sinna ning ise jalutasin lähedal olevasse Rimisse. Rimis tegin oma ostlemise ära ja jalutasin hotelli. Hotellis panin oma asjad ära ning võtsin väljast tõukeratta ja sõitsin sellega Coca-Cola Plazasse. 

Kohale jõudes printisin endale pileti masinast pileti välja ja ostsin ka keskmise kinoklubi liikme combo. Läksin saali ära ja istusin oma kohale ning ootasin kuniks hakkab kino mäng. Kui mäng pihta hakkas , siis võtsin ma sellest osa ja see oli päris lõbus. Kuid kuna seekordne mäng oli päris raske, siis ega ma sellega väga hakkama ei saanudki, arvasin vaid mõne õige kaardi ära. Kui mäng läbi oli saanud, siis algasid reklaamid. Lõpuks hakkas BTS bändi eluloo film pihta ja seda oli väga huvitav vaadata. Film kestis peaaegu ligi kaks tundi ning filmi lõppedes näidati ka lisa kaadreid. Filmi vaatamise ajal sõin popcorni ja jõin coca-colat. Muidugi taaskord kuna ma kodust lahkudes kiirustasin ja mul ei olnud ka nimekirja tehtud, mida ma tavaliselt teen eelmisel päeval enne kusagile minekut, siis unustasin ma jälle oma taaskasutatavad metall kõrred koju ja pidin kinos kasutama vastikut papist kõrt. BTS fännid kes ka kino filmi vaatasid , vilgutasid ka oma telefonide taskulampidega ja tegid igasugu asju kaasa nagu filmis. Kui film oli läbi saanud jalutasin ma rahulikult oma hotelli poole ning nautisin õhtu tuledes kaunist Tallinna linna. Tallinnas viibimist ma naudin enamasti kui aus olla. Jalutamise ajal mõtlesin ka, et kas öösel veel linna peale jalutama minna või mitte minna. Ühel hetkel olingi jõudnud hotelli ning läksin oma tuppa. 

Võtsin jope seljast ja jalanõud jalast ning hakkasin toimetama. Käisin tualetis ära,  keetsin kohvi vett ning tegin endale ka kiirkeedu nuudleid. Hotelli jõudes oli mu tuju ja päev juba nii hea, et ma tundsin end õnnelikuna, rahulolevana ja hästi. Vaatamata sellele, et mu reis oli alanud halvasti ja negatiivselt, siis lõppkokkuvõttes läks kõik hästi ja ma olin oma reisiga ning peatumisega hotellis vägagi rahul. Seega ma tegin õige valiku, et ma ei andnud alla vaid võtsin end kokku ja olin linna kohale tulnud. Nautisin , siis sedasi hotellis olemist ja võtsin vabalt. Telekast vaatasin erinevaid filme, sõin ja jõin ning lamasin voodis ka sülearvutis olles. Lõpuks sattusin juhuslikult ühele huvitavale filmile, mis mind hakkas huvitama ja nõnda ma jäingi seda vaatama. Kuigi ma teadsin, et ma pean hommikul vara ärkama, et varem linnast lahkuda kuna mul polnud rahadega sel korral kiidelda, siis otsustasin ma siiski selle huvitava ja põneva filmi lõpuni vaadata. Telefonist vaatasin kui kaua film kestab ning nägin, et see lõpeb 2.20 öösel. Nõnda ma võtsingi end riidest lahti ja läksin teki alla ning nautisin selle filmi vaatamist. Kui film oli läbi saanud, siis pesin ka enda hambad kenasti ära ja läksin magama. Mu voodi oli nii mõnusalt suur ja lai ja hästi mugav ning tekk ja padi olid samuti üli mugavad ja pehmed. Mul oli suurepäraselt mõnus uni ning telefonist panin vaikselt raadio mängima , et uni veel parem oleks. Hommikul ärgates lamasin ma veel mõnda aega voodis ja vaatasin telekast multikaid. Ma ärkasin kell 8 hommikul. 

Linnast lahkuma pidin kella 11-se rongiga. Tegin endale hommiku kohvi ja jõin veel mahla lisaks. Kui ma olin juba päris üles ärganud käisin ma ka hommikul veel end dušši all värskendamas ning peale seda panin end riidesse. Hakkasin oma asju vaikselt kokku pakkima, mängisin telefoni mänge ja vaatasin veel natuke telerit. Koristasin oma hotelli toa ära, tegin hotelli toast telefoniga pilte ja kui kell oli juba 10 saanud, isegi hiljem natuke lahkusin ma hotellist ja andsin oma toa võtme vastuvõtu lauda. Kanuti trammipeatusest sõitsin ma Balti jaama ning läksin Balti jaama hoonesse telefoni istuma kuniks saan rongi peale. Mõne aja pärast läksin ma rongi peatusesse vaatama ja rong oligi kohal. Ma läksin rongi ja otsin pileti masinast pileti ning läksin oma kohale. Kui klienditeenindaja tuli näitasin ma Talle oma piletit ja , siis istusin taaskord oma telefonis enamuse ajast. Vanaema helistas ka mulle vahepeal ning ütles, et Talle toodi puud kohale ja kutsus mind appi. Ma lubasin Talle kohe  appi minna kui ma olin lõpuks koju jõudnud, ütlesin Talle, et ma käisin linnas. Lõpuks kui Rapla hakkas jõudma, siis võtsin telefoni laadimast ära, panin tasku ära ja panin riided selga. Raplasse jõudes läksin ma raudtee jaama bussi ja sõitsin Rapla bussipeatusesse. Raplas läksin selveri ja panin oma ostukoti kärru ja jooksin selveri poe poole kergelt, jooksmise ajal nägin ka oma kodukandi tuttavat kes oli samuti selveris ja tervitasin Teda. Poodi jõudes tegin mõned kiiremad ja kergemad ostud kuid kuna järjekord oli pikk ja mul oli järgmise bussini üsna kiire, kasutasin ma selve ekspressi ja maksin seal kiirelt. Panin oma asjad ostukotti ära, panin ostukoti taaskord kärru ja jooksin ukseni, sealt läksin kiirelt bussi jaama ja istusin maha ning rääkisin natuke juttu oma kodukandi tuttavaga ja sõin mõne saiakese, mis ma olin ostnud poest. Lõpuks tuli ka meie buss ja ma läksin bussipeale ja sõitsin oma kodu poole. Sõit oli lihtsalt parim kuna ma istusin bussi kõige tagumises osas ja see oli väike buss. 

Selle bussiga sõitmine oli selline tunne nagu oleks kusagil atraktsioonil kuna ma mingi rappusin ja hüplesin seal toolil turvavööga kinni olles ja nii enamjaolt terve kodutee sõites. Kuna ma olengi selline inimene kes igasugu asju naudib, eriti selliseid asju, siis ma tundsin sellest suurt rõõmu ja nautisin seda täiega. Selline rappumine ja hüplemine tõi mulle isegi naeratuse näole ja mul oli tõesti selline tunne nagu oleksin kusagil erilisel ja ägedal atraktsioonil. Lõpuks olimegi jõudnud kodukanti kohale ja mõlemad jalutasime tuttavaga oma kodude poole samal ajal juttu rääkides. Lõpuks ma jõudsingi koju, võtsin üle riided seljast, puhkasin ja sõin natuke ning panin töö riided lõpuks selga ja hakkasin vanaema poole minema. Vanaema juurde jõudes istusime natuke toas ning rääkisime juttu ja vanaema tegi mulle morssi. Lõpuks me läksime kuuri juurde ja ma hakkasin vaikselt puid sisse laduma. Tööd oli kusagil poolteist ruumi puid ja mul saigi kogu puude hoiustamise alus tühjaks laotud. Läksime tuppa tagasi ning ma sõin ja jõin natuke veel vanaema juures enne koju tagasi minekut. Kui ma koju tagasi jõudsin istusin ma arvuti taha ja olin mõne tunnikese veel arvutis. Kuna ma olin sel ööl vähem maganud ning hommikul varem ärganud ja veel rongiga ja bussidega sõitnud ning veel lisaks ka tööd teinud, siis mu üleväsimus oli juba nii kõrge, et ma tundsin end üli hästi ja meeleolu oli selline kerge ja vaba ning oli selline tunne nagu oleksin olnud millegi mõju all. 

Kui aus olla, siis üleväsimus on tegelikult üks parimatest tunnetest mida Sa kunagi kogeda võid või mille mõju all olla. Lõpuks hakkasid muidugi mu silmad kipitama ja olid nii ebamugavad, et ma läksin enam vähem normaalsel ajal magama. Magama läksin ma kusagil 11-12 paiku ning ma ärkasin kusagil 1-2 ajal päeval. Kokku magasin ma 13-14 tundi ja oleksin ausalt öeldes võinud isegi veel mitmeid tunde kauem magada, sest seda oleksin ma vajanud kuid siiski ärkasin ma varem. Muidugi ma olin ka järgmisel päeval ärgates veel väga väsinud, sest ma polnud end täielikult välja puhanud. Mul võtab täielik väljapuhkamine päris mitu päeva aega. Igal juhul võib öelda, et seekordne kuldne sõna on "Lõpp hea, kõik hea!". Nõnda oligi uus päev kätte jõudnud ja mu väikesest reisist oli meeldiv reis saanud. 


Tänan, et lugesid mu blogipostitust! 
Bolt kood: Bolt kood 5 euro väärtuses tasuta sõitmiseks UUTELE klientidele: F2VE9K

Kirjutatud: 18.09.20020 kell 04.05 öösel/hommikul

Lugupidamisega, Alvaro!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis