Uisudisko

 Jaanuari kuus, 23-ndal sai sõidetud taaskord linna Tallinna, et kokku saada oma hea sõbraga ning samuti minna uisudiskole, mille piletid olin ma juba varem valmis ostnud. Piletid uisudiskole ostsin interneti kaudu Chillist. Uisudisko toimus Tallinnas Jeti jäähallis. Tallinna jõudsin kell 9 hommikul. Olin senikaua Balti jaamas ning veetsin seal aega erinevate tegevustega kuni ka mu sõber kohale jõudis. Edasi sõitsime sõbraga koos kesklinna ning läksime Viru keskusesse kus ma panin ära oma raske ratastega ostukoti. Oma ratastega ostukoti panin ära Viru keskuses asuvasse hoiukappi. Kui mu ostukott oli pandud läksime edasi Viru keskuses asuvasse söögikohta sööma. Pärast seda veetsime niisama natuke linnavahel aega kuniks oli aeg minna uisudisko pileteid välja printima. Kuigi mul oli algselt plaanis uisutama minna soovitatud aja vahemikus ehk 11:00-12:30 kuid kahjuks ajaliselt sedasi plaanid seekord ei läinud ning nõnda nihkus kõik hilisemaks. Sõitsime trammiga kadriorgu, kus on mulle üks tuttavlikemaid printimise kohti, kus ma tavaliselt kõik oma vajalikud piletid välja prindin. Kohale jõudes tuli aga välja, et antud koht on Laupäeviti suletud, õnneks mulle meenus, et seal läheduses on veel teinegi koht, kus printida saab mida ma olen varem korra külastanud. Kahjuks oli antud koht samuti Laupäeval kinni , sinna sai ainult ette teatamisega kuid mul polnud selleks aega. Hakkasin kähku telefonist otsima uusi kohti piletite väljaprintimiseks linnas , kuigi suurem osa kohti oli Laupäeval kinni , selgus et Tallinna kesk raamatukogu on lahti. 


Ma ei teadnud täpselt kus see asub või kuidas sinna saada, nõnda ma tellisin meile Bolt takso järele ning sõitsime koos sõbraga raamatukogu juurde. Raamatukokku minnes küsisin, et kas seal printimise võimalust on, see oli olemas. Nõnda ma tegin seal enne printimist tähtsad toimetused ära, milleks oli minu raamatukogu kaardi värskendamine ning samuti ka andmete uuendus. Kui kõik olulised toimetused olid tehtud, siis läksin arvuti taha ning määrasin printimiseks kaks piletit. Raamatukogu juhataja oli väga sõbralik ning tore naisterahvas ja teisedki seal töötavad inimesed olid samuti toredad ja sõbralikud. Raamatukogu juhataja printis piletid kenasti välja ning ma maksin prinditud piletite eest. Sealt jalutasime me koos sõbraga taas kesklinna Viru keskuse juurde ning uue Bolt takso tellisin Coca-cola plaza juures millega sõitsime Jeti jäähalli. Antud takso juht oli väga sõbralik ja viisakas meesterahvas ning küsis meilt, et kas uisutama jah? Mina vastasin, et jah , üle pika aja tõesti. Nõnda mina, mu sõber ja antud taksojuht rääkisime omavahel erinevatel teemadel ja vestlesime, see oli väga meeldiv. Lõpuks jõudsime me Jeti jäähalli kohale ning läksime sisse. Läksime koos sõbraga kassasse ning tervitasin töötajat viisakalt ning ulatasin kaks piletit. Võtsime mõlemad uisud ning läksime kassa ruumist välja, siis tuli meie juurde turvamees kes juhatas meid kenasti tühja vabasse riietus ruumi. Ma tänasin turvameest viisakalt ning nõnda me läksimegi koos sõbraga riietuse ruumi ning panime uisud jalga. 


Kui uisud olid jalga saadud läksime jääle ning mõlemad sõbraga võtsime abivahendid uisutamiseks. Elamus Jeti jäähallis oli erakordne,  muusika mängis ning jääpeal mängles ka laser show. Nõnda me koos sõbraga ja ka kõik Teised külastajad uisutasime rahulikult jääl. Kes uisutas profesionaalsemalt, kes koos sõprade, sõbrannade või lähedastega, kes üksi ja uisutati veel teisitigi. Ma märkasin jääl ka ühte väga erakordset meesterahvast kes oli samuti minu jaoks päris profesionaalne kuna Ta oskas väga erakordselt uisutada, Ta oskas uisutada nii selg ees kui ka muud moodi ja slaalomis samuti. Antud meesterahvas trikitas rahulikult ning mina tihtipeale jälgisin Teda kuna mulle meeldivad andekad inimesed ja mulle meeldib andekaid jälgida. Jääl uisutasid ka mõned lapsed ja perekonnad ja palju erinevaid inimesi. Kuigi jääl uisutades polnud maski kandmine enam kohustuslik, siis mina kandsin siiski ka jääl maski viisakusest. Ma märkasin ka seda, et Jeti jäähalli katus lekkis kuna jääl oli üks musta värvi plastmassist nõu, mis oli pandud jääle vihmavee kogumiseks. Pärast pikemat uisutamist ümber ringi erinevates kantides jääl, tuli välja et tegelikkuses ei leki katus ainult ühest kohast kuna siin-seal kukkusid mulle vihmavee piisad pähe. Muidugi vihmavee nõu oli pandud ainult ühte võibolla lekkerohkemasse kohta , millest uisutajad sõitsid lihtsalt mööda. Lõpuks kutsuti meid mõneks hetkeks jäält ära kuna töömees hakkas jääd siluma ning tühjendas ka vihmavee nõu, kuhu oli juba kogunenud parasjagu lekke vett. Jää silumine võttis muidugi omajagu aega kuid me kannatasime selle ära. Kui lõpuks jää oli silutud ja niisutatud, siis oli kohe näha, et jää näeb välja väga libe. 


Turvamees küsis ust avades, et no nii, kes on esimene julge? Rahvas hakkas taas vaikselt peale minema ning samuti ka meie koos sõbraga. Võtsime taaskord abivahendid uisutamiseks ja lõbu jätkus taas, kuulasime mõnusat muusikat mida ma vahepeal kaasagi laulsin kui sõnu teadsin ning uisutasime laserite saatel. Ütleme nii, et see oli sportlik pidupäev kuna tol päeval oli sport ja pidu üheskoos. Kuigi alguses ma mõtlesin, et mis see üks tund uisutamist ikka on, et jääb aega väheks, kuid tegelikkuses oli nii, et mida aeg edasi seda raskemaks ja raskemaks läks mul uisutamine. Lõpuks hakkasin ma tihedamini pause tegema kuna mul oli jook saanud otsa tänu millele mul suu kuivas, kurk oli valus, energia oli otsas , kõht oli tühjaks läinud, mask oli märjaks higistatud või hingatud jne. Muidugi ma olen antud elamuse eest ääretult tänulik ja õnnelik samuti ja see oli erakordne elamus ja kogemus, kuid see oli minusuguse nõrgukese jaoks ka väga raske ja kurnav. Muidugi uisutamise ajal meenus mulle ka see, et ma olin kunagi kooliga seal samuti uisutamas käinud ja võibolla isegi lastekoduga. Jeti jäähall tuli mulle sel ajal tuttav ette. Telefonil olin ma pannud käima taimeri, et jälgida tunni aja täis saamist. Kusagil 5-10 minutit enne aja täis saamistl läksin mina pingile istuma ja sõber tegi mõned viimased ringid jääl. Lõpuks tuli ka mu sõber jäält ära ja nõnda me läksime tagasi riiete hoitu kus võtsime uisud jalast , panime õue jalanõud jalga ning viisime uisud kassa ruumi töötaja kätte. Tänasin töötajat, soovisin Talle midagi ning hakkasime vaikselt lahkuma Jeti jäähallist kuniks ma märkasin seal samuses sees olevat ka väikest kohvikut. 


Ma ostsin omale tassikese kuuma klögi alkoholi vaba ning sõbrale mini pannkooke. Sõber sõi ja mina jõin ja tundsin lihtsalt õnne ja rõõmu üle pika kuna olin sõbraga koos ning uisu disko elamus oli lihtsalt erakordselt meeldiv ja rõõmustav. Kui meil oli lõpuks söödud-joodud läksime Jeti jäähallist ära ning ma proovisin tutvuda asukohaga kuna see oli minu jaoks võõras. Nägin kauguses bussi peatuseid kuhu me, siis koos sõbraga jalutasime. Alguses olime valel pool teed bussi peatuses, siis jalutasime järgmise peatuse juurde. Kuna see oli Laupäevane päev ja natuke kaugemas linna otsas, siis ühis trantspordi liiklus oli hõre. Meil tuli bussi ikka omajagu oodata kuid lõpuks meie buss tuli. Bussi ootamise ajal sai vaadatud ka rohke, kuna sealt oli Elroni rongide peatus ja samuti olid seal kaubarongid ja vana aeksed rongid samuti. Vaatamist väärt oli ka muud. Kui buss tuli, siis sõitsime tagasi kesklinna ning läksime sõbraga koos Viru keskusesse tagasi. Nõnda oligi möödunud selline erakordne ja elamuste rohke meeldiv sportlik-pidulik päev koos hea sõbraga. 

Tänan lugemast!

Kirjutatud: 04:02:2021 kell 03:23


Soodsaid elamusi saad soovi korral soetada Chillist siin: Chilli elamused

Bolt taksoga uutele sõitjatele: 

Bolt kood 5 euro väärtuses tasuta sõitmiseks UUTELE klientidele: F2VE9K




Kommentaarid

  1. Õigekirja võiksid üle vaadata. Väga palju vigu. Aga muidu ok��

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan Teid! Jah , vabandan kirja vigade pärast. Kahjuks blogger eemaldas selle võimaluse, et saaks kirja vigu ja asju märgata. Enne oli muidu üks hea funktsioon , olen palunud neil see taastada, aga siiani ei ole nad seda teinud. Igal juhul tänan Teid veelkord.

      Kustuta
  2. m i k s koguaeg p i l e t e i d välja p r i n d i d, raiskad p a b e r i t

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Prindin pileteid välja sellepärast, kuna kõik ei aktsepteeri nuti pileteid ning paber piletiga on kindel, et kõik toimib , sest need piletid peavad ka antud esindusele jääma tõestuseks, et sündmuse eest on tasutud.

      Kustuta
    2. Tänapäeval aksepteerivad kõik kohad Eestis telefonist pileteid. Sedasi boltiga mööda linna ringi sõitmine pole loodusele üldse hea, paberi kulutamisest rääkimata.

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis