Vaimse ja füüsilise tervise ravi floatingus

 Tere!

Kuna kodus istumisega on nii minu füüsiline kui ka vaimne tervis kannatada saanud, siis just selle viimase probleemi pärast, ehk , siis oma vaimse tervise pärast otsustasingi ma proovida järele floatingu, mille kohta olen paljudest kohtadest leidnud informatsiooni ning see hakkas mulle huvi pakkuma. Aastaid soovides floatingusse minna , võtsin ma selle teekonna ette lõpuks pärast pikka koroonaaegset kodus istumist. Ma kontakteerusin floatinguga e-posti teel ning küsisin nendelt, et kas nad on ka praeguste koroona piirangute ajal avatud. Õnneks mulle vastati, et nad on avatud, seega ma broneerisingi endale aja Reedeks. 

Nimelt , siis Reedel 9.ndal Aprillil sõitsingi ma hommikul ilusti Tallinna, floatingusse sain aja kella 11.ks hommikul. Tallinna jõudes ostsin ma omale kõigepealt Balti jaama Selverist juua ning väljas olevast kohvikust ostsin omale liha saiakese, mille lasin ka soojaks teha. Müüa andis mulle saiakesega kaasa ka tasuta kuuma ingveri tee. Peale saiakese söömist ning tee joomist võtsin ma omale Bolt tõukeratta ning hakkasin sellega kesklinna poole sõitma, sõitmise ajal võtsin ideeks sõita Solarise keskusesse. Kuna ilm parasjagu ka halvenes korralikult ning oli tugevam tuul ja vihma sadas, siis sõit tõukerattaga oli päris ekstreemne. Tuul puhus näkku, vihm lendas silma ning nägemine oli halvendatud tänu millele ka mu silmad tõmblesid peas, sest tuule ja vihma koosmõjul mu silmad ei suutnud lihtsalt avatud olla. Ma õnneks küll päris märjaks ei saanud kuid mu jope ja välised riided siiski said niiskust korralikult. Tallinnas toimusid ka parasjagu ehitustööd siin-seal tänu millele oli tõukerattaga rahulik sõitmine halvendatud, sest ma pidin orienteeruma, et kust kuhu ja kuidas ma täpselt saan. 

Õnneks kuidagi siia-sinna sõites ma lõpuks sain rahuliku teepeale ning sealt sõitsin edasi rahulikult Solarise keskuse juurde. Veetsin mõnda aega Solarise keskuses, et aega parajaks teha ning võtsin ka natuke rohkem sularaha välja. Lõpuks kui aeg hakkas juba sinna maani jõudma, et oli aeg vaikselt floatingusse minna, võtsin ma uuesti Bolt tõukeratta ning sõitsin sellega Viru keskuse juurde  ja läksin edasi Postimaja ette, mis on üle tee Viru keskusest. Käisin ja olin veel natuke ilma eest varjus ja ka soojas Postimajas sees. Hoones sees olles avasin ma Bolt äpi telefonis  ning läksin Postimaja hoone ette välja, valisin sihtkohaks floatingu aadressi ning tellisin omale Bolt takso, et kiirelt ja mugavalt floatingusse saada. 

Floatingusse tahtsin ma kohale jõuda kusagil 10-15 minutit varem kuid kella vaadates hakkasin ma juba vaikselt ajahätta jääma. Õnneks mu takso jõudis varsti kohale ning nõnda me juba alustasimegi teekonda floatingu poole. Mõne ajapärast me jõudsimegi kohale ning ma lasin floatingu maja uksel asuvat uksekella ja mind lasti kenasti sisse. Vastu võttis mind üks sõbralik ja viisakas noormees. Ma võtsin oma üleriided ja jalanõud ära ning panin nagisse, jalga panin ma kohapeal pakutud plätud. Siinkohal on hea selgitada, et mis asi täpsemalt on floating?

Floating on võimalus võtta aeg maha ja leida mõned minutid enese jaoks. Võimalus astuda korraks välismaailmast sisemaailma, avada uks heade ideede ja loovuse juurde, raputada maha võõras ja leida üles oma. Rohkem infot saate loo lõpus. 

Nõnda ma rääkisin natuke juttu selle noormehega, küsisin mõningaid küsimusi ja vestlesime sedasi omavahel. Noormees juhatas mind, siis floatingu ruumi kus oli kapsel ja muud olulised asjad. Antud toas oli olemas kapsel , dušši ruum , tualett , raadio , boiler , riidenagi ja muu. Noormees, siis selgitas mulle, et kuidas miski käib ning mida tuleb teha. Kui antud noormees mulle kõik oli ära selgitanud , pani Ta muusika raadios mängima ning lahkus toast. Seal on sedasi, et kõigepealt mängib raadios muusika kusagil 6-7 minutit, see on ettevalmistus aeg kapslisse minemiseks. Pärast muusikat on mingisugune kellade  taoline helin, mis tähendab, et kohe varsti hakkab vaikuse tund ning tuleks juba kapslis olla. 

Pärast kellade mängu hakkabki vaikus ning vaikus kestab tund aega, mille raames saad Sa, siis kapslis mõnuleda ja hõljuda veepiiri peal. Kui raadios hakkab muusika uuesti mängima, siis tuleb kapslist välja tulla. Kapslis ollakse ihualasti, et kogu keha saaks kenasti mineraalsoolveega ilusti hooldatud. Kapslis olevas vees on 400 kilo mineraal soola või mingit tervislikku soola, mida ma päris täpselt enam ei mäleta. Kui noormees oli toast lahkunud, võtsin ma end alasti ning käisin dušši all ära, panin kõrvatropid kõrva, et soolane vesi kõrva ei läheks. Ma küll päris täpselt ei tea miks neid kõrvatroppe tuleb kõrva panna kuna unustasin seda küsida, kuid igal juhul need tuleb kõrva panna ja mina panin ka. Pärast seda lülitasin toas oleva valgustuse kustu , muusika veel mängis. Läksin kapslisse ja panin ka kapslis oleva valgustuse kustu. Kapslil on kõrval olev uks ning ka katuse luuk, mis mõlemad on avatavad. Kapslisse minnes panin kinni nii kõrval oleva ukse kui ka tõmbasin kinni katuse luugi. Kõrval oleva ukse peal oli igaks juhuks ka käterätik juhuks kui soolvesi peaks silma minema, siis saad ära kuivatada näo ja kähku vajadusel dušši alla minna. 

Panin endale kaelapadja omale kaela, mis aitas mu peal veepeal püsida, nii olid silmad kaitstud ka soolvee eest. Vesi oli väga soe 35-36 kraadi , kuid kui muidugi vees liigutada, siis tundus see jahe olevat. Kui ma pärast küsisin, et kas vee temperatuuri oleks võimalik ka tõsta näiteks 40-45 kraadini, siis mulle vastati, et ei ole hea kui kapslis hakkaks palav, ning, et nendel on täpselt keskmine kehatemperatuur määratud ka veel. Nõnda ma , siis hõljusingi seal kapslis ning samal ajal ka tukkusin, pooleldi magasin. Oli väga mõnus ja rahulik ning hetk iseendale mõnusa lõõgastusega. Mul muidugi tekkisid ka kergemad valud siin ja seal, tänu millele aegajalt liigutasin oma käsi, et valu vähendada. Kuigi noormees ütles, et pea olgu seal pool , siis ise tegelikult vette hõljuma minnes hakkas mu keha vaikselt siia ja sinna triivima. Tasakesi põrkusin vastu ühte seina, vastu teist seina ja pöörlesin ka siia-sinna. 

See oli väga huvitav ja omapärane kogemus, Sa oleksid vees justkui kaaluta olekus. Kindlasti ma ei soovitaks kellelgi floatingusse minna lahtiste haavadega ega ka muude vigastustega kehal, sest kui soolvesi haava või vigastusse pääseb, siis hakkab see kohutavalt kipitama ning see kindlasti pole Teile hea. Seega soovitan floatingusse minna ainult täiesti terve kehaga, ilma vigastusteta. Mul omal oli väike haav ühes sõrmes ning kui selle pooleldi meelega vette panin , siis hakkas mul sõrm korralikult kipitama. Õnneks kaob kipitus muidugi küllaltki kiirelt. Kuid sellegi poolest oleks parem kui Teie keha oleks kindlasti terve, nõnda ei ole ohtu kipitust saada. Kapslisse hõljuma jõudsin ma juba muusika mängimise ajal, seega sain ma päris korraliku aja kapslis veeta. Kuigi kapslis enamasti ollakse täies pimeduses, siis see pole tegelikult üldse õude, see on täiesti hea ja erakordne kogemus, seega ma soovitan floatingut ka kõikidele Teile kallid lugejad. Kuigi floating on mõeldud nagu mediteerimiseks rohkem nagu mulle see noormees ütles ning hetkeks iseendale, siis mina omalt poolt võin ka veel nii palju öelda, et floating on ka väga hea nii vaimse tervise kui ka füüsilise tervise parandamiseks, kergemaks raviks. 

Floatingus ehk kapslis olev mineraalsoola vesi on lihaste ja luude heaks väga hea, aitab paljudel terviseprobleemidel leeveneda ning enesetunnet parandada. Lisaks floatingus on Teil võimalik eemal olla argipäeva muredest, stressist, välisest mürast ja paljust muust häirivast. Kapslis on pimedus, rahu, vaikus ja keegi ei sega Teid. Omalt poolt võin ma veel niipalju lisada, et floatingut soovitan eriti nendele inimestele kes tunnevad, et nad lähevad siin koroona garantiini ajal hulluks , kellel on tohutu stress ja pinge ning kes tunnevad end mingil muul viisil halvasti. Võtke omale kasvõi korra kuus see üks vaba päev  , üks vaba tund ning minge floatingusse lõõgastuma ja puhkama, nõnda tunnete Te ka end paremini ja tulete oma igapäeva toimetustega paremini toime. Ühe tunnine sessioon floatingus maksab 35 eurot. Nõnda seal kapslis veepiiri kohal hõljudes rahulikult tukkudes ja kergelt magades kuulsin ma lõpuks kergelt unesegasena muusikat ning alguses mulle ei jõudnud kohale, et mis see on kuid lõpuks sain aru, et raadios hakkas muusika mängima. 

Tegin unesegasena silmad pimedas lahti ning kuidagi seina mööda kobades otsisin, et kus kohas nüüd see uks ometi on kust välja pääseb. Hea, et väljapääsu ukse küljes oli käterätik, mida tundes sain aru, et uks on seal. Kui uks oli leitud, hakkasin unesegasena otsima lülitit, et kapslis olev tuli põlema panna. Lõpuks sain ilusti kapslis oleva tule põlema pandud, siis väljusin kapslist ning panin põlema ka toa tule uuesti. Käisin uuesti dušši alt läbi , panin end riidesse ning läksin maksin oma tasu ära noormehele. Me rääkisime veel natuke omavahel ning ma küsisin Talt mõned küsimused. Lõpuks oligi aeg hakata ära minema, nõnda ma jalutasin Vabaduse väljaku peatusesse, sõitsin trammiga Hobujaama, Viru keskuse juurde. 

Käisin natuke ringi Viru keskuses , et taaskord sooja saada ja aega parajaks teha minu lõunase rongini. Lõpuks kui kell oli juba päris palju sõitsin ma Balti jaama, käisin Balti jaama turu Selverist läbi ning ostsin väljas olevast putkast uuesti omale saiakese. Läksin oma lõunase rongi peale ning sõitsin vaikselt kodupoole. Õhtu poole jõudsingi ilusti koju ning olin oma päeva ja elamuse ning kogemusega väga rahul. Kindlasti ma püüan lähiajal uuesti floatingut külastada ja hakata regulaarseks püsikliendiks. 

Floatingu kohta saad rohkem informatsiooni siit ning samuti ka kontakt andmed sessiooni broneerimiseks: https://www.floating.ee/et

Lisan siia pildi kapslist:





Tänan lugemast!

Kirjutatud: 15:04:2021 kell 19:26



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis