LANapalooza

Tere tulemast lugema järgmist lugu!

Avastasin juhuslikult interneti avarustes surfates nagu näiteks Facebook, et sel kuul on  toimumas selline sündmus Tallinnas nagu LANapalooza ning pileti hind on ka üsna soodne. 
Igaks juhuks võtsin ühendust ka ühega korraldajatest, et küsida üle mõned täpsustavad küsimused sündmusega seoses. Kõigest 5 eurose piletihinnaga said kaasa võtta oma arvuti või mõne muu mängimiseks mõeldud seadme ning Sinu kasutada anti kohapeal 2 pistikupesa ning interneti kaabel. 
Kuna mul endal sülearvutil paraku puudus interneti juhtme pesa, siis küsisin ka üle, et kas kohapeal on ehk võimalik kasutada ka Wifit kui ma omale just õigeks ajaks interneti juhtme adapterit ei leia. Vastuseks sain, et jah, kohapeal saab kasutada ka wifit, see oli minu jaoks hea uudis. Nõnda ma hakkasingi planeerima antud sündmusele minemist juba parajalt varakult. LANapalooza toimus, siis 5-6 Aprillil ja seda Tallinna Tehnikaülikooli aulas. Ma tellisin omale interneti teel Frog keskkonnast USB C interneti juhtme adapteri ning algselt oli veebipoes märgitud tarneajaks 3-4 päeva ning ma lootsin, et see jõuab õigeks ajaks minuni. Hiljem hakkasin aga aru saama, et nii see ei lähe ja see ei jõua nii pea õigeks ajaks minuni kohe kindlasti mitte. Seda tõestas mulle ka vestlus nende ühe teenindajaga, see muidugi tegi mind väga murelikuks. Nõnda ma hakkasingi otsima interneti avarustest, et kust järgmist adapterit kiiremini saada sündmuse ajaks. Leidsin, et Tallinnas asuv Arvutiladu või midagi  taolist müüb antud toodet, ehk minu soovitud adapterit osta.ee keskkonna kaudu. Kirjutasin neile, et kas kaupa on võimalik kätte saada ka poest kohapealt ning mulle kinnitati järgmisel päeval, et see on võimalik.

Plaan paigas, asjad läbi räägitud ja kõik paika pandud  oli vaja teha viimased ettevalmistused. Püüdsin Lanapalooza sündmusele leida ka mõnda oma sõpradest kaasa kuid paraku sel korral ei leidunud ma mitte kedagi, kes oleks minuga sinna kaasa tulnud seega mõistsin, et tuleb minna seekord üksinda. Ma hakkasin muidugi pisut muretsema ja stressama ka selle pärast. Ostsin, siis omale igaks juhuks pileti ära, et mitte võimalusest ilma jääda. Turniiri piletid maksid mingi 15 eur inimese kohta kui ma ei eksi kuid turniiril osalemise jaoks oli vaja 5 liikmelist meeskonda. Kui kätte oligi jõudnud 5-es Aprill, ärkasin ma hommikul seekord vara kuna mul oli sel päeval Pärnus toimumas ka Loovteraapia tund. Ma võtsin suure kunagi internetist tellitud matka koti ning pakkisin kõik võimalikud asjad kaasa Lanapaloozal osalemiseks. Kaasa pakkisin ma oma sülearvuti, välise arvuti jahuti, välise klaviatuuri, kõrvaklapid, hiire, kaks akupanka, telefonide akulaadijad ja kõiksugu muud kraami. Kott sai kaaluma väga raske ning seda kanda oli ikka paras vaev ja piin. Tunne oli selline nagu kannaks kaitseväe rasket varustuse kotti ja nii. Ema tuli minuga hommikul kaasa. Nõnda kusagil kella 9 paiku hommikul või mõni minut hiljem jalutasime me koos emaga Eidapere bussipeatusesse kus me ootasime 09:18 saabuvat bussi. Mina sõitsin bussiga Pärnu, ema sõitis Vändra. Kuni Vändrani sõitsin ma niisama vabalt bussis ja suhtlesime vahepeal emaga ka. Vändrast välja sõites panin ma kõrva klapid ning hakkasin telefonist raadiot kuulama samal ajal tukkudes ja puhates, et end koguda. Pärnu jõudes otsin R-kioskist pudel jooki ja oma termostopsiga ostsin tassikese teed Loovteraapia tundi kaasa. 

Loovteraapia lõppes mul kusagil peale 12-st päeval nii, et ma jalutasin tagasi Pärnu Bussijaama. Bussijaama R-kioskist ostsin kaasa veel pudel jooki ja ühe väiksese paki krõpse. Teises kotis olid mul minu valmistatud akrüülmaalid lisaks mu raskele seljakotile. Buss tagasi Rapla poole väljus Pärnu bussijaamast 12:50 paiku, millega ma sõitsin läbi Eidapere, kus andsin üle oma maalidega koti isale ja ise sõitsin Rapla poole edasi kus ma läksin maha raudteejaamas. Rapla raudteejaamast sõitsin peale 
3-e päeval väljuva Rapla rongiga Tallinna poole, kuhu ma jõudsin kella 4 paiku õhtul. Tallinna jõudes käisin läbi Circkle - K teenindusjaamast, loputasin seal termostopsi pesuris oma termostopsi ära ning ostsin teepeale latte kaasa. Jalutasin trammipeatusesse, kus sõitsin trammiga Merepuiestee peatusesse ning seal jalutasin termostops käes ja raske seljakott seljas Bern Boutique hotelli, mis asub Aia 10 aadressil, Merepuiestee peatuse läheduses. Paraku seekord polnud teenindajat infoletis kohapeal ja nii ma istusin diivanile ootele ning peale minu ootas seal veel teisigi kliente. Ma vaatasin samal ajal pingsalt oma telefonist kella ja olin mures, et kas ma jõuan kõike nii kiiresti ära teha ja ega ma hiljaks ei jää. Ausalt öeldes oli mul tõesti väga kiire kõigega, seetõttu ma olingi mures. Ootasin seal nii 10-20 minutit umbes kuniks tuli teenindaja. Ma andsin allkirja, registreerisin end sisse ära ning läksin oma tuppa ära. Telefonist vaatasin Bolt äpist, et kas saaks omale midagi süüa tellida kuid paraku kohaletoimetamise ajad olid päris pikad ja mul polnud aega oodata. Panin end ruttu riidesse ja mõtlesin, et kus kohast ma omale midagi kiirelt hamba alla saaksin. Läksin välja ja jooksin kiirelt Viru tänava hesburgerisse lootuses, et seal on valmis tooteid ja nii saan kiiremini oma tellimuse kätte.

Tellisin omale väikese juustuburgeri eine ning saingi selle õnneks kiirelt kätte. Kiirustasin toit käes kiirelt oma hotelli tagasi. Tuppa jõudes panin teleka tööle, sõin toitu kiiresti ja jõin ja tõmbasin hinge. E-mailile oli tulnud info minu osta.ee küsimuse kohta, kuhu oli Arvutiladu jätnud ka oma telefoni numbri. Tegin neile kiirelt kõne ja küsisin, et kas seda interneti juhtme adapterit saaks osta ka poest kohapealt või tuleks ost sooritada osta.ee kaudu. Mulle öeldi, et saab ka kohapealt osta ja ma arvestasin, siis sellega. Arvutiladu oli avatud kella 6-ni õhtul, seega ma arvestasin, et mul peab jääma piisavalt varu sinna jõudmiseks kuna kell oli juba 5 läbi millegiga. Mõlemad, nii minu Lanapalooza sündmus kui ka Arvutiladu asusid Mustamäe kandis, Ehitajate teel. Algul mul oli küll plaan teha sõidud taksodega eraldi, et algul sõidan ma taksoga Arvutilattu oma adapterit ostma, siis hotelli tagasi ja pärast hiljem sõita Tallinna Tehnikaülikooli Lanapalooza sündmusele. Kuid ma vaatasin ja avastasin, et esiteks asusid mõlemad kohad samas kandis, Mustamäel, Ehitajate teel ning ajalises mõttes oleks läinud see liiga kulukaks, niisamuti ka rahalises mõttes, sest sõidud ise paistsid niigi kulukad olevat sel päeval. Nõnda ma otsustasingi taksoga sõita esimesena Arvutiladu poe ette ja selleks ma läksin Bern boutique hotelli sissepääsu juurde, kuhu tellisin omale ka Bolt takso. Alguses võtsid mõned juhid mu sõidu tellimuse vastu, kuid siis tühistasid selle siiski. Kell oli mingi 17:10-17:15 sellel ajal kui ma takso tellimisega jamasin ja aja pärast närveerisin. Tahtsin küll omale pisut soodsama takso tellida, kuid kuna oli Reedene aeg ja tipptund, siis kahjuks pidi valima kallima sõidu. 

Nõnda tellisingi omale kallima takso, millega sõitsime, siis Arvutiladu poe ette, mina pingsalt telefonist kella jälgimas ja taksojuhi võimalikku kohalejõudmise aega jälgimas. Ma ikka muretsesin, et kas me jõuame õigeks ajaks, enne kella 6-te kohale sinna. Õnneks me jõudsime mingi 15 minutit enne sulgemise aega Arvutiladu poe juurde, ma läksin sisse ja näitasin ette telefonist millist interneti adapterit ma osta soovin. Mulle pandi see adapter lauale ning ma küsisin, et kas saab maksta ka kaardiga või on sulas. Paraku oli makse seal sulas. Õnneks mul leidus tol hetkel piisavalt sula ja kogu mu peenike puru läks ka selle ostuks ära, mina veel oma peenikest lugedes muigasin vahepeal seal. Pärast muidugi vabandasin müüja ees, et mul jah nii palju punast ja kollast mündisegu oli vaja Talle ka anda. Mul on nii, et vahel on mul piisavalt sula rahakotivahel igaks juhuks ja vahel napib seda või pole üldse. Kui netijuhtme adapter kenasti ostetud, tänasin ma müüjat ja läksin välja. Tegin seal kohapeal veel aega parajaks enne uue takso tellimist, kuna ei tahtnud liiga vara Lanapaloozale jõuda. Kui kell oli vist juba natuke 6-e ligidale jõudnud või isegi juba 6 läbi, siis ma tellisin uue takso sinna Arvutiladu poe juurde millega ma sõitsin edasi Tallinna Tehnikaülikooli, kus toimus, siis Lanapalooza sündmus. Läksin kuskilt sissepääsust ülikooli sisse ning vaatasin ringi, päris harjumatu oli võõras kohas olla ja eriti veel Ülikoolis kuhu ma tegelikkuses ei kuulu ju. Seal olid mingid noored, mingid inimesed ja liikumist seal oli. Ma vaatasin veel segaselt ringi, jalutasin siia  - sinna ja uurisin ning puurisin ümbrust, et kas ma näen ehk mõnda märki või silti, mis juhataks mind aulasse. Mina ise õiget suunda ei leidnud ning mõtlesin, et ehk peaks kelleltki abi paluma kuniks ma märkasin, et seal tuli just mingi grupp inimesi oma arvuite ja tehnikaga ning ma hakkasin, siis nende järgi kaasa minema kuniks ma jõudsingi aula sissepääsuni, kus oli piletikontroll ja kus sai omale käepaela käele. 

Meile tehti ka seljakottidele turvakontroll, vaadati läbi ja kui kõik oli korras, siis lasti kenasti sisse. Miks täpselt seljakotte kontrolliti ma ei tea, aga eks turvalisus on oluline ja seetõttu on ka kontroll arusaadav. Võibolla ei tohtinud näiteks oma söökide - jookidega sinna minna või midagi muud taolist. Lisaks arvestades, mis mujal maailmas toimub, siis on täiesti arusaadav, et turvakontroll peab olema taolistel sündmustel kindlasti. Lõpuks kui ma olin aulasse jõudnud, siis vaade oli päris huvitav. Seal oli mitu rida laudu ja toole (8-9) rida umbes, lava, ja muu taoline. Ma istusin esialgu arglikult esimesse ritta laua taha ja jäin sinna ootele. Ühel hetkel tuli mu juurde üks korraldajatest ja ütles mulle, et esimene - kolmas ja viies rida on mõeldud turniiri mängijatele. Ma tõusin püsti ja jalutasin, siis kuuenda reani ning istusin teise laua taha. Kell oli äkki umbes pool seitse või midagi sinna kanti. Ütleme nii, et mingi poolteist tundi oli niisama istumist ja ootamist kuni seal alles asju paigaldati ja korraldati ning üles seati. Esialgu ma istusin niisama kuniks ma pärast küsisin ühe korraldaja käest wifi parooli telefoni jaoks. Ma ei olnud märganud, et seal on ka tasuta wifi saadaval kuni mulle seda ütles korraldaja ja, siis ma leidsingi paroolivaba wifi üles. Hakkasin telefonis, siis wifit kasutama ja surfasin mõnda aega telefoniga kuni asjad olid seal enam vähem paigas. Laudade vahel oli ikka mitmeid meetreid elektrijuhtmeid ja netikaableid ja kõiksugu värke. Tehnikat oli sellel sündmusel ikka küllalt. Minu laua vahele polnud veel netikaabel jõudnud kuid lõpuks pandi ka see seal paika. Kui neti kaabel oli ka minu lauani jõudnud, siis lõpuks võtsin ma oma sülearvuti ka seljakotist väljas koos kogu muu varustusega ning seadsin selle lauale valmis. Kuna lauad olid paraku pisut kitsa võitu, siis sinna lauale oli pisut keeruline ära mahtuda nii, et vähekenegi mugavam oleks ning mu arvuti oleks koos välise jahutiga peaaegu laualt maha kukkunud kuid õnneks ma sain õigel ajal asjadest kinni ja nõnda ma proovisingi need kuidagi turvalisemalt lauale ära mahutada, et midagi ei juhtuks.

Lõpuks oli nii, et iga natukese aja tagant ma igaks juhuks haarasin oma arvutist ja jahutusest kinni, et turvalisuses veenduda. Kuigi seal pisut kitsa laua taga kogu oma varustusega just kõige mugavam olla ei olnud, siis kuidagi moodi sai asjad nii sätitud, et no nii enam vähem okeis asendis sai arvutis oldud ja mängitud. Väga hea ja õige otsus oli ka see, et ma olin otsustanud omale osta netijuhtme adapteri kuna ühel hetkel ma kuulasin ühte teist inimest teises lauas arutamas wifi üle kelle sülearvutil samuti polnud netijuhtme pesa ja kellel polnud ka kahjuks netijuhtme adapterit. See inimene küll mõtles wifit kasutada oma arvutiga kuid paraku üks korraldajatest ütles, et ükskõik millist wifit Ta seal ka ei kasutaks ei ole wifi stabiilne ja mängud ei jookseks, siis hästi ja seal oleksid mingid spaikid ja nii. Ühesõnaga wifit kasutades ei saaks just kõige paremat kogemust vaatamata sellele, et ma telefonis wifisi uurides avastasin, et seal oli ka mängurite wifi. Kahjuks ei olnud ka mul tagavara netijuhtme adapterit ja kui mul oleks olnud natukenegi rohkem vaba raha oleksin ma võinud omale osta igaks juhuks mitu netijuhtme adapterit millest ühe oleksin ma saanud kinkida sellele inimesele. Õppetund edaspidiseks. Mul on tõesti tegelt väga kahju, et ma ei saanud seda inimest aidata ja mul jäi isegi Temaga kahjuks rääkimata. Kahjuks see inimene lahkuks sealt pärast seda, vähemalt oma asjad Ta kokku pakkis ja kusagile ära läks. Sel hetkel ma mõistsingi, et kui hea on see, et vaatamata sellele, et minu poolt juba tellitud netijuhtme adapter veel õigeks ajaks kohale ei jõudnud, et ma olin otsustanud linnast kohapealt veel ühe tagavara netijuhtme adapteri osta ja, et ma selle nimel piisavalt otsimistööd enne tegin. Muidu poleks saanud ka mina tõenäoliselt just nii head kogemust ega elamust kui mina tänu heale ja stabiilsele ühendusele juhtmega sain. 

Kui kell oli nii umbes 8 õhtul saanud, siis sai lõpuks arvutiga toimetama ja mängima hakata. Kuid nagu ikka, siis sellel sündmusel sai saatuslikuks interneti stabiilne ühendus, vähemalt 5-ndal ja 6-ndal real, meie ridadel läks küll aegajalt nett lihtsalt ära ja nii ikka no päris mitmel korral. Kas teistel oli ka neti ühendusega ja kadumisega probleeme ma ei tea. Enamasti küll tuli nett mõne ajapärast jälle kenasti tagasi, kuid vähemalt ühel hetkel tuli meil oodata nii oma 40-60 minutit kuni lõpuks korraldajad said probleemi lahendatud. Kui ma ei eksi, siis üks netijuhtmete ja neti mingist pesast või modemist ütles lihtsalt üle või midagi sellega juhtus nii, et korraldajad pidid selle pesa - modemi asendama uuega ning kõik neti juhtmed uuesti ümber tõstma kuid neti me tagasi saime. Üks eestvedajatest ja kõnelejast inimene ütles mikrofoni, et no pole ka imestada, et kõik asjad kohe laitmatult ei tööta pärast 5-te aastat hiljem tagasi olles.  Kui mu matemaatika mind ei peta ja ma arvutasin õieti, et praegusest aastast 2024 maha arvata 5 aastat, siis üks Lanapalooza sündmustest või midagi selle sarnast võis toimuda 2019-ndal aastal. Muidugi lisaks netiühenduse probleemidele ja tõrgetele oli seal alguse poole veel tõrge ka 7-nda rea vooluga, kus keegi või vähemalt osa reast voolu ei saanud ning, siis hakkasid mõned "spetsid" selle tõrkega tegelema. Neil oli isegi spetsiaalne pastaka moodi kontroll vahend olemas, mis põles, siis kui voolu oli ja kui ei olnud, siis ei põlenud. Sellega saadi aru, et millistes juhtmetes jookseb vool ja millistes juhtmetes mitte. Kui ma nüüd ei eksi palju päevi hiljem sellest kirjutades, siis üks nendest pikkadest voolujuhtme rullidest kus on tavaliselt 4 pistikupesa, et see ei funktsioneerinud või oli lihtsalt probleemne, siis nad hakkasid otsima uut voolujuhtme rulli, mida lahti rullida laudade vahele. Kuna see sündmus võis olla ka tuleohtlik suure hulga lahti rullitud ja laotatud voolujuhtmetele, netijuhtmete ja kõigele muule, siis eestvedaja ja kõneleja ütles mikrofoni igaks juhuks, kus suundades on väljapääsud ja kus on olemas tulekustutid kui midagi peaks juhtuma. Õnneks muidugi möödus see sündmus ilma mingite juhtumiteta ja midagi põlema ei süttinud aga muidugi oli see eestvedajast õige tegu selline oluline info ära selgitada. 

Hilisõhtu poole kui see asi juba korralikult käima läks pandi aula tuled kustu ja seal oli selline mõnusalt hubane atmosfäär ja olemine. Kõik inimesed oma arvutite taga, rahvas vestleb ja kes mängis VR prillidega, kes konsoolidega, kes mängis ralli mängu ja sedasi kõik tegid midagi ja veetsid mõnusalt aega. Oli kuulda ümberringi mõnusat jutusuminat, erinevaid vestlusi ja kõik oli lihtsalt super vinge. Väiketurniiridel osalemiseks ei pidanud eraldi turniiripiletit ostma  ega ka registreerima. Kohapeal korraldati ka väiketurniir WII tennises ja ka Grand Turismo turniir. Lisaks avati ekstra ka minecrafti survival server Lanapalooza osalejatele. Mina muidugi sinna minecrafti serverisse ei jõudnud kuna ma mängisin põhiliselt terve öö koos oma sõbraga kuni kella 4 -ni hommikul kui välja arvata need interneti ära kadumise tõrked ja need hetked, mil mu arvuti otsustas ka streikida, sest kahjuks on mu arvutil mõned vead, millega ma ei oska ise midagi peale hakata. Kui kõik need mõningased mured ja tõrked välja arvata, siis möödus see sündmus laitmatult imeliselt ja lummavalt. Ma veetsingi peamiselt aega oma laua taga, vahepeal käisin toomas baarist või külmikust red bulli, sõin kaks viilu singi - ananassi pitsat, sõin natuke krõpse ja võtsin omale veel ka kartuli vahvleid, ning siis kui red bull otsa sai, siis käisin ja tõin omale algul tavalist vett baarist ja hiljem juba gaasiline sidrunimaitseline vesi. Baaris pakuti tasuta jooke, milleks olid, siis red bull, alkoholivabad õlled ja vist ka alkoholiga õlled, erinevad maitseveed ja jääteed ning snäkkidest olid laual ja aegajalt toodi ka juurde rõnga kujulised krõpsud, kartuli vahvlid, erineva maitsega popcorn (kahjuks mitte soola maitsega) ja vahepeal toodi sinna ka päris mitu karpi pitsat. Ma ei tea, kas seal oli snäkkidest veel midagi või mitte.

Vahepeal sai ka mõningate fännidega pilte tehtud ja ühe kohapeal oleva inimesega kerge tutvus loodud. See inimene lubas mul ka oma arvutis rooliga beam ng mängu mängida. Lõpuks kui kell sai 4 varahommikul või hilisööl, siis põhimõtteliselt enamus inimesi lahkusid ja korraldajad ütlesid, et kohapeal võib olla kuni kella 6-ni kuid nad hakkavad juba koristama ja sedasi. Nõnda mõtlesin ka mina, et parem lahkun ka sel ajal, jõuan nii varem hotelli, saan ehk natuke veel üleval olla ning, siis magama minna pisut varem. Nõnda ma pakkisingi jälle kenasti kõik oma asjad suurde matka seljakotti kokku ning läksin sellelt sündmuselt ära, Tallinna tehnikaülikooli ees tellisin omale uuesti takso, millega sõitsin hotelli ette. Läksin ja viisin oma asjad tuppa ära ning jalutasin hotelli läheduses ööpäev läbi lahti olevasse Prismasse kus ostsin omale natuke juua, snäkke ja muud vajalikku ning läksin hotelli tagasi. Pikutasin, siis voodis, näksisin krõpsu ja jõin maitsevett ning vaatasin midagi telekast tulevat. Mõne aja pärast käsin ka dušši alt läbi, et pisut värskem ja puhtam tunne oleks ning läksin pikutama tagasi ja vaatasin veel telerit ja sõin krõpse ning olin ka telefonis mõnda aega. Magama jäin ikka päris hilja hommikul, alles kella 6 paiku. Üles ärkasin juba umbes kella 9 ja poole kümne vahel umbes ning jäin voodi pikutama ja vaatasin telerit. Siis mingi aja pärast käisin hommikuses pesus dušši all, millest on saanud hotellides minu üheks rutiiniks, et nüüdsest täispesu teen hommikuti, nii algab päev puhtama ja värskema olekuga. Peale hommikust pesu pikutasin veel mõnda aega voodis, sõin krõpse, jõin ja vaatasin telerit. Kusagil 11 paiku hommikul või natuke peale seda koristasin kenasti oma toa ära, pakkisin asjad kokku ning lahkusin, siis hotellist. Ma olin muidugi väga minimaalse une tõttu üle väsinud ja seljakott seljas kaalus ikka nii korralikult, et keha oli varsti valudes. Kuna ma teadsin, et Viru keskuses on hoiukapid olemas, siis ma tahtsin oma raske seljakoti sinna viia kuid seekord oli paraku masin rikkis ning oma asju hoiule ma jätta ei saanud. Kell oli kusagil 12 lõunal kui ma juba linna peal seiklesin. Lõunane rong Tallinnast Rapla väljus kusagil kella 2 paiku päeval, seega ma pidin aega kuidagi parajaks tegema, et sinna maani vastu pidada ja samal ajal ka oma rasket seljakotti tassida. 

Kuidagi moodi ma ka vastu pidasin ning mõne aja pärast sõitsin ma trammiga Balti jaama ning tegin seal veel rongini aega parajaks. Jõudsin veel läbi käija ka Balti jaama R-kioskist kus ma ostsin omale pudel jooki ja hot dogi kui ma vaatasin, et rong on juba jaamas. Läksin oma asjadega rongi, valideerisin sõidu, istusin oma kohale maha ning sõin hot dogi ära , näitasin mõne aja pärast pileti teenindajale ette ja hakkasin kuulama telefonist muusikat ning tukastasin kuni mõni peatust enne Raplat, siis ärkasin üles ja sõitsin ärkvel olekus Raplani. Pisut maad enne Rapla jaama pakkisin oma telefoni laadija ja kõrvaklapid ära ning ootasin kuni rong jaama jõuab, et, siis maha minna. Rapla jaamast sõitsin bussiga bussijaama kus ootasin järgmist bussi millega koju jõuda. Rapla jõudsin ma kusagil kella 3 paiku ning kodu poole hakkasin bussijaamast sõitma 15:47 paiku. Koju jõudsin ma kella poole 5 ja 5 vahel. Kuigi mul oli algselt plaan küllaltki varakult magama minna kuid tegelikkuses koju jõudes ma pakkisin oma varustuse lahti, panin oma setup-i lauale üles tagasi, tegin tassi kohvi ja teed ning läksin üleväsinuna arvuti. Mõne aja pärast kutsus sõber mind mängima ja nii me mängisime poole ööni ja lõpuks alles, siis ma läksin magama ära. 

Tänan lugemast,

Lõpp!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis