Rahateenimine internetis

Tere!

Täna räägin ma Teile tõese loo raha teenimisest internetis.
Olles ise proovinud ka aeg ajalt erinevaid kohti, et teenida raha internetis olen ma puutunud kokku igasugu erinevate lehekülgedega. Enamus neist aga on olnud kas liiga keerulised või petturlik skeem lihtsalt, mille eest ei teeni Sa reaalselt midagi.
Ühesõnaga praegu olen ma leidnud omale ühe tõelise ja ausa lehe kus on Sul võimalik reaalselt raha teenida, kuid seda muidugi tasapisi.
Selleks leheks on MOBROG , mida on võimalik kasutada paljudes erinevates keeltes kaasa arvatud eesti keeles. MOBROG-i põhimõtteks on erinevatest uuringutest osa võtmine ehk, siis küsimustike täitmine. Tulu teenid Sa vastavalt küsimustiku pikkusele ajaliselt umbes 0,64 - 2.50 selles vahemikus, võib ka rohkem teenida võib ka vähem teenida ühe küsimustiku pealt. Küsimustike pikkus on keskmiselt 4-15 minutit. Raha saad paypalile üle kanda kui oled kokku kogunud 5 eurot MOBROG-i kontol.
NB: Raha ülekandmise õnnestumiseks peab olema MOBROG-i konto tehtud sama eposti aadressiga nagu ka paypal vastasel juhul jääd Sa oma rahast ilma! (Sain oma kogemuse kätte)
Raha tuleb MOBROG-ist üle paypalile paari minuti vältel.
Kui keegi soovib omale natuke taskuraha/kommi raha või lihtsalt natuke teenida, siis soovitan soojalt!
Annan omapoolse garantii usalduse osas ja tõesuse osas samuti.

Link: https://www.mobrog.com/et/logi-sisse.html

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023