Aasta lind 2018 koduaias

Tere!

Seekordses blogi postituses räägime natuke aasta lind 2018 külaskäigust koguaega.

Ühel päeval läks mu ema juhuslikult aeda toimetama kuid märkas enda ehmatuses metsis koduaia kasvuhoone sarikal. Ema taandus kohe aeglaselt, et mitte lindu ehmatada ning, et lind ei ründaks teha juhuslikult. Ema tuli kohe pärast seda tuppa ning teatas mulle ka sellest ja palus tulla välja pilti tegema. Ma haarasin kohe kaasa oma telefoni ja kaamera ning läksin emaga tagasi aeda. Ma liginesin linnule hästi aeglaselt ja ettevaatlikult olles linnuga ise silm kontaktis koguaeg. Ma ei teinud ka ühtegi provatseerivat liigutust, et mitte lindu ehmatada ega närvi ajada. Klõpsutasin mõned pildid ka linnust kuid kahjuks videosi ei taibanud teha. Lind ise oli ikka päris suur ja pirakas. Kunagi ammu kui minu isa ükskord läks järvakanti , siis järvakandi teel olles rabade vahel proovis üks metis mu isa õhust rünnata kuid õnneks sai mu isa hakkama ja pääses.
Pilte ka sotsiaal meedias jagades saigi minu suureks üllatuseks kui inimesed ütlesid, et see aasta lind 2018 ja lisaks soovitati mul ühendust võtta ka eesti ornitoloogide ühinguga kuhu saata linnust pilte ja videosi , ning nõnda ma ka tegin. Tänaseks on nüüd ära täidetud mul eest ornitoloogide linnu vaatluse vorm ja saadetud lisainfo koos pildiga ka nende eposti aadressile. Eks vaatama , mis nüüd tulevikus veel edasi saab. Igal juhul on see mu jaoks üle pika aja uus eriline ja erakordne sündmus, mis mulle suurt rõõmu valmistab.





02.01.2018
13:30
Rapla maakond, Kehtna vald, Eidapere

Head uut aastat kõikidele lugejatele,

Lugupidamisega, Alvaro!

Kommentaarid

  1. Minu nimi on Kanada päritolu martin Marisa, ma tahan maailmale kiiresti öelda, et on olemas tõeline on-line õigekirjaratas, mis on võimas ja ehtne. Tema nimi on dr ozalogbo. Ta aitas mind hiljuti taaselustada oma suhted mu maha jätnud abikaasaga, Kui ma dr ozalogboga ühendust võtsin, heitis ta mulle armastusloo ning mu abikaasa, kes ütles, et tal pole minuga mingit pistmist, helistas mulle uuesti ja hakkas mind paluma, et ma tagasi tuleksin. ta on nüüd tagasi nii suure armastuse ja hoolitsusega. täna on mul hea meel teile kõigile teada anda, et sellel õigekirja lugejal on volitused taastada katkenud suhe. sest ma olen nüüd oma mehega rahul. Kõigile, kes seda artiklit loevad ja abi vajavad, võib dr ozalogbo pakkuda ka igat tüüpi abi, näiteks igat tüüpi haiguste ravimine, kohtuasjad, raseduse loits, vaimne kaitse ja palju muud. Temaga saate ühendust võtta tema e-posti aadressil ozalogboshrine@gmail.com helistades või lisada teda whatsappis oma telefoninumbriga +2348162562991

    VastaKustuta
  2. See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purustatud kodud või suhted, et aidata teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
    (1) Sa tahad oma endist tagasi.
    (2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
    (3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
    (4) Sa tahad last.
    (5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
    (6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
    (7) Vajate vaimset abi.
    (8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
    (9) Lõpetage lahutus.
    (10) Raha rituaalide kutsumine.
    (11) Võida valimised.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis