Hypertown 2019

Sel nädala vahetusel 23-24. November toimus Tallinnas Saku Suurhallis suursündmus Hypertown, kus olid kohal paljudest riikidest cosplay osalised, mängude kommentaatorid, ettevõtted ning paljud teised. Linnas peatusin ühes kesklinna apartemendis Reedest - Esmaspäevani ning Laupäeval kohtusin oma parima sõbraga Tallinnas Balti jaamas ning läksime koos Hypertownile.

Saku suurhallini jõudes ei olnud selle aastane järjekord õnneks just kõige pikem kuid järjekorda siiski oli. Minu sõber läks järjekorda sisse pääsemist ootama ning mina jäin alla VIP sissepääsu otsima kuna mul oli soetatud Hypertowni kahe päevane VIP pilet. Nägin ühel hetkel trepist üles minemas ühte poissi pilet käes ning uudistamas. Ma mõtlesin, et ka tema võib olla vist VIP ning otsustasin seda Talt küsida, et Temaga koos, siis seda VIP sissepääsu otsida. Kui see poiss uuesti trepist alla tuli , küsisin Temalt, et kas ka Tema on VIP ning Ta vastas , et jah on.

Nõnda me rääkisime Temaga omavahel ja arutasime Temaga kuni mu sõber kes seisis järjekorras , helistas mulle facebooki kaudu ja ütles, et VIP sissepääs on 2- sest uksest üleval. Nõnda ma teatasin seda ka oma uuele  tuttavale , kellega me olime koos VIP-id. Nõnda me läksime koos sisse, käisime ära VIP alalt , mis oli sel aastal teisel korrusel , restorani korrusel parempoolsemas nurgas. VIP ala läheduses saime ühe vabatahtliku käest kätte ka oma kinkekotikesed ja VIP alal vaatasime oma koti sisu läbi. VIP kinke koti sisu sisaldas taas kasutatud materjalist valmistatud joogitops, taas kasutatavaid metallist joogi kõrred koos joogi kõrte puhastus harjaga ning kõrred ja puhastus hari olid riidest väikese kotikese sees , kaelus sall ehk puff ning rinnamärk logoga "Hypertown supporter ehk toetaja". Seekord aga ei olnud VIP ruum just kõige parem kuna esiteks oli see väiksem kui esimesel korrusel asuv ruum ning teiseks oli VIP alal vähem toite ja jooke võrreldes eelmise aastaga.

Kuigi eelmise aastaga võrreldes olid paranenud paljud Hypertowni kitsaskohad eelmise aastaga võrreldes, siis seekord sai kannatada VIP ala paraku. Toiduks olid ainult mõned tiku võileivad ning joogiks tee ja kohv. Vett sai sealt muidugi samuti. Läksin, siis oma uue tuttavaga tagasi esimesele korrusele ja suhtlesin vahepeal telefoni teel ka oma järjekorras ootava sõbraga kuniks mu sõber ütles, et Ta sai ka just sisse. Nõnda me otsisime teineteist üles ja tuttaval lasin minna oma teed ja mina hakkasin koos sõbraga avastama Hypertowni. Esimesel korrusel müüdi sinise valguse kaitse prille, oli legoehitiste näitus ning müüdi erinevat merchi ja tooteid nagu näiteks kruusid, maskid , hiina snäkid , joogid ja veel oli esimesel korrusel ka tatoo tegija, kes sprei värviga tegi erinevaid tatoosi. Ka minu sõber lasi oma käele teha ühe väikese tatoo. Hinnad olid toodetel üsnagi mõistlikud ja aksepteeritavad, hiina snackid olid põnevad. Null korrusel olid kohal paljud ettevõtjad nagu Daim , Arvuti tark, Forgamers, Pringles, Samsung, TalTec, minuarvuti.ee, tulepood.ee ja paljud teised. Daimi alal sai endast ja daim šokolaadist pilti teha 3 erineva tausta valikuga , pringlesil oli väljas uute krõpsude väljapanek ning samsung tutvustas uusi telefone. Käisime sõbraga null korrusel samuti ringi ning tiirutasime seal, et proovida ja avastada uusi asju.

Seal olid ühe ettevõtte all kaks simulaatorit, milleks olid lennuki  simulaator ja kahe erineva mängu simulaator, millest üks oli ameerika mäed ning teine oli mingi lendamise mäng, kus tuli silmadega tulistada pead liigutades. Minu sõber käis lennuki simulaatoril mängimas ning seda oli põnev vaadata. Mina ei julgenud sellele simulaatorile minna ning seepärast loobusin. Mina käisin teisel simulaatoril , mis oli virtuaalprillidega, ka minu sõber käis sellel simulaatoril. See oli nii põnev ja omapärane kogemus. Muidugi esialgu null korrusele minnes oli raske selle kõigega toime tulla ning oli selline tunne, nagu jääks pimedaks kuna kõik see valgustus , mis seal pöörles ja keerles (roheline, sinine, kollane jne) tegi silmadele haiget ning muusika oli kohati liiga vali. Kuid lõpuks harjusin ma nende tuledega ära. Hypertowni alal käisin ringi ka erinevatest riikidest päris cosplayerid ning tegid inimestega pilte. Hypertownil toimusid ka erinevad  turniirid nagu guns of booms turniir, cs go turniir , apeksi turniir ja võib olla veel teisigi turniire.

Mina eriti turniire ise vaatamas ei käinud kuid guns of booms turniirile vahepeal viskasin pilgu peale. Rahvast oli kogunenud kohale päris palju. Minu sõber käis ka proovimas trumme. Lisaks käis minu sõber mängimas ka mingit virtuaal reaalsuse mängu , kus sai minna ühele alusele, mille peal pidi ise päriselt jooksma ja kõndima, et mängus liikuda ning , siis Ta võitles seal vaenlastega. Mu sõber käis Hypertownil veel mängimas ka Beat Saberi- t . Vahepeal ma trehvasin veel kord oma tuttavat , kellega ma alles tutvusin Saku Suurhalli ees. Kui nüüd aus olla, siis võib öelda, et alguses kui ma Hypertownile jõudsin , siis juba mõne aja möödudes oli mul selline tunne, et tahaks kohe ära minna ning tuju polnud just kõige parem ja ma mõtlesin, et Hypertown on mõttetu. Kuid mida aeg edasi, seda paremaks ja meeldivamaks see kõik minu jaoks sai ning Hypertown hakkas rohkem meeldima, eriti muidugi oli boonuseks see, et mul oli sel aastal sõber minuga kellega ma sain koos olla ja ma ei pidanud üksi olema ning mu sõber tegi ka mu päeva kordades paremaks ja meeldivamaks. Selle aasta Hypertowni parimaks osaks oli see, et enamus Hypertowni tegevustest oli sel aastal tasuta võrreldes eelmise aastaga.

Näiteks need samused simulaatorid, millel me sõbraga käisime maksid eelmine aasta 5 eurot , sel aastal oli tasuta. Me veetsime sõbraga Hypertownil aega kuni õhtuni. Esimesel päeval oli rohkem selline vaba olemine kus sai proovida ja testida erinevaid asju ja paljudest asjadest osa võtta. Minuga ei kohtunud esimesel päeval ükski fänn paraku. Hypertownil pakuti ka popcorni söögiks. Loosis oli ka mänguri tool, mille võitmiseks tuli täita viis erinevat ülesannet, mille sai omale tooli juures olevat QR koodi skannides. Sisuloojad ja cosplay oli jäetud sel aastal viimasele päevale võrreldes eelmise aastaga. Hypertownil olid kaubandusala kus oli müügiks lauamänge, koomikseid, tasse, kruuse, t-särke ja igasugust muud kraami , toimusid konsooli turniirid, oli robootika ja automaatika ala, virtuaalreaalsuse ala, lauamängude ala kus sai mängida erinevaid lauamänge koos sõprade ja tuttavatega, retromängude ala, fotograafia ja maalide ala ning samuti ka mannekeenide ala mille peal olid cosplayerite riietus mida sai hinnata nii facebookis kui ka mujal võitja väljaselgitamiseks. Me veetsime sõbraga aega Hypertownil kuni õhtul mingi kellani , pärast mida lahkusime Hypertownilt. Järgmisel päeval tagasi Hypertownile minnes nägin ka Kalle Lepikut VIP sissepääsus ning ütlesin Talle tere. Esimesena algas sisu loojate teema sel teisel päeval laval , algusega kell 11:00 .

Meie olime sõbraga kohal natuke varem , natuke peale kella kümmet hommikul. Kusagil 15 minutit enne sisu loojate etteaste algust läksime me juba pea lava juurde toolidele istuma, et paremad kohad ära võtta. Võrreldes eelmise aastaga oli ka sisu loojate etteaste muutunud. Kui eelmine aasta istusid sisu loojad lihtsalt laval ning vastasid otse fännide küsimustele, siis sel aastal oli kaks erinevat tiimi ning tehti rooside sõda järgi , kus esitasid küsimus ning milline tiim küsimusele õieti vastas said punkti.

Küsiti erinevaid küsimusi millele tuli vastata. Alguses ma mõtlesin, et see pole just kõige parem võrreldes eelmise aasta ette astega kuid hiljem hakkas mulle see etteaste isegi meeldima, sest laval sai nalja ning see korraldaja oli ka päris tore. Mõningaid küsimusi näete siin: 


Kuigi ajakavas oli märgitud, et järgmisel päeval toimuvad kõik ette asted järjestikku ehk, siis nii et sisu loojad -  cosplay - sisu loojad - cosplay kuid, siiski selgus, et iga etteaste vahel oli tegelikkuses 45 minutit vaba aega ja, et ette asted algasid õigel ajal kuid lõppesid kõik varem. Järelikult oli Hypertownil juhtunud mingine apsakas seoses teise päeva ajakavaga. Esimesed võistkonnad olid team Godhyr ja team Turmtuli ja võitjaks tuli sel korral Turmtule meeskond. Pärast esimest sisuloojate etteastet oli järjekord hiljem cosplay käes. Cosplay on ausalt öeldes üks mu Hypertowni lemmikuid osasi ja hetki , kuna see on tõesti põnev , omapärane ja kaasa haarav. Cosplay osaliste sisse juhatajaks ja tutvustajaks olid mees ja naine. 

Ning siin on mõned cosplay kohtunikud. 

Cosplay osalised olid suurepärased ning nende ette asted olid vinged. Paraku päris kõike ei saanud ma lindistada kuna mu telefoni aku hakkas tühjaks saama, jäi alles ainult 3-5 protsenti akust. Kahjuks ma rumalana ei võtnud sel korral aku panka kaasa. Pärast cosplayd läksime sõbraga jälle null korrusele aega veetma kuni uus sisu loojate võistlus hakkab. Mu sõber proovis minna vahepeal veel mängima ühte virtuaal reaalsuse mängu kuid vaatamata Tema järjekorras ootamistele mitmel korral ja proovimistest mängima saada Tal see ei õnnestunud kuna öeldi, et tulede tõttu ei tööta sensorid korralikult ja palju muud. Kui oli alanud uus sisu loojate etteaste ja võistlus, siis võitlesid omavahel team Isto ja team Luik. Sel korral võitis võistluse team Luik. 

Sõber jäi pärast sisu loojate etteaste lõppu endiselt istuma kuna Ta oli päris väsinud ega jaksanud väga enam edasi tatsata. Mina käisin ringi ja ostsin omale popcorni einestamiseks ja pildistasin ning filmisin Hypertowni sündmust. Teisel päeval lõpuks kohtusid minuga ka mõned fännid. Ma muidugi ei kirjutanud esimesel päeval oma kaela kaardile oma nime, kuid järgmisel päeval kirjutasin ma oma kaela kaardile nime. Minuga kohtus mingisugune fänn , kelle nime ma kahjuks enam ei mäleta ega ma teadnud Teda väga , kuid Ta oli seal vabatahtlik. 

Rääkisime natuke juttu ja surusime kätt ning läksime edasi. Hiljem kohtusin Zezofi ja Tema sõpradega , Hermann ja veel mõned teised kes nendega kaasas olid. Vähemalt olin saanud kohtuda mõningate toredate fännide ja inimestega järgmisel päeval. Nägin Hypertownil veel ühte eesti youtuberit kelleks oli EstMagick. Lõpuks algas ka viimane cosplay etteaste ning me vaatasime ka selle sõbraga ära. Pärast seda leppisime me sõbraga kokku, et lahkume Hypertownilt. Nõnda me ära sealt ka läksime , otse Balti jaama, ma saatsin oma sõbra kenasti bussi peale. 

Lõppkokkuvõteks võib öelda, et enamus asju olid Hypertownil sel aastal paremad võrreldes eelmise aastaga nagu näiteks tasuta võimalused osavõtmiseks. Kuid samas kannatasid mõned asjad nagu näiteks VIP ala mis oli väiksem ja kus oli vähem asju ja kus ma ei saanud sel aasatal väga midagi nautida. Viimasel päeval ma ei käinud üldse VIP alal . Eks näis, mis ootab meid ees uuel aastal Hypertownil. Tänu mu parimale sõbrale, kellega ma sain koos Hypertownil olla , oli ka see sündmus mu jaoks seekord palju meeldivam ja nauditavam. Minu arvates võiks VIP-pidele selle summa eest nagu 80 eurot 2 päeva pilet (sain soodustusega 50 euro eest) palju paremad võimalused. 

Näiteks muidugi normaalne VIP ala kus on head snäkid, toidud, joogid ja muidugi võiks olla VIP-pidele ka oma meele lahutus ala kus oleks näiteks mõned arvutit ja konsoolid mängudega, et kui tava alal kus on kõik koos on kõik kohad hõivatud ja pead ootama pikas järjekorras, et midagi tegema pääseda ja paljusi asju Sa ei pruugigi tegema pääseda, et siis vähemalt VIP-pide meele lahutus alal oleks suurem võimalus saada midagi teha. Kuid võib öelda ka seda, et VIP kinke kotist on alati unistuste ja soovide täitumisel kasu , kuna eelmise aasta kinke kotist sain omale näiteks akupanga mida olen endale alati soovinud kuid pole kordagi raatsinud osta. 

Sel aastal sain kinke kotist taas kasutatavad metallist joogi kõrred, mida olen samuti omale soovinud maailma päästmise ja paremaks muutmise nimel , ning nüüd on mul need olemas ja ma ei pea ise vaeva enam nägema nende muretsemiseks. Seetõttu võin öelda, et VIP pilet on juba mõtekas osta vähemalt ühe päeva omagi kinke koti saamiseks, Su unistus või soov võib täituda. 

Tänan lugemast, 

Lõpp!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis