Titanic 3D

 Ma juhuslikult märkasin Facebookis infot, et peatselt on kinodesse tulemas Titanic 3D versioonina. Mul kohe tekkis huvi minna kinno seda filmi vaatama vaatamata sellele, et ma olen seda filmi näinud nii telekast kui ka arvutist sadu kordi. Facebooki kommentaariumi lugedes ütles osa inimesi, et see on suhteliselt mõttetu ja, et see 3D ei anna midagi peale selge ekraani, ilma prillideta oleks kõik udune. Ma küll ei tahtnud seda uskuda ega lasknud end nendel kommentaaridel segada. Paljud Teised inimesed ütlesid ka, et nad lähevad ikka seda kinno vaatama kuid oli ka päris palju neid kes ütlesid, et on seda juba piisavalt näinud ja ei hakka kinno seda vaatama minema. Kinode infol oli see, et Titanic ei jää kauaks ekraanidele, et see on eksklusiiv esitus lühiajaliselt. 

Nõnda ma vaatasin välja endale kõike sobilikuma päeva ajaliselt filmi vaatamiseks ning panin plaani paika. Minu Titanicu vaatamise päevaks kinos sai 14. Veebruar, sõbrapäev ning nõnda ma tegin mõned ettevalmistused. Kui sõbrapäev, 14. Veebruar kätte jõudis, ärkasin ma taas kell 05.30 hommikul, et tasapisi rahulikult ärgata, toimetada ja ettevalmistusi veel teha. Surfasin veel mõnda aega arvutis ka enne kodunt lahkumist. Kodust hakkasin jalutama bussijaama kell 06:40 kuna minu kodust bussipeatuseni on umbes 5-10 minutiline jalutuskäik. Bussiga sõitsin Rapla raudtee jaama, kus jõin rahulikult topsi kakaod automaadist ning, siis läksin oma rongi peale, mis väljus raudtee jaamast kell 07.56. Tallinna Balti jaama me jõudsime kusagil 9 paiku hommikul. Minu film hakkas kinos kell 12 seega mul oli selleni veel aega. Filmi plaanisin vaatama minna Solarise keskuse Apollo kinno. Umbes 30 minutit varem läksin Solarise keskusesse ning ostsin omale pileti filmile ära soovitud kohaga. Kusagil 15-20 minutit enne filmi algust ostsin omale ära ka erinevad snäkid ja joogid filmi vaatamiseks. Seekord ma ostsin omale kinos väike popcorn, keskmine jook ning veel nachod ka kuna ma olen nii palju popkorni söönud ning soovisin vahepeal midagi muud nautida filmi vaadates. Kui kõik snäkid ostetud, siis hakkasin suunduma vaikselt kinosaali poole, ning teenindajalt sain ka 3D prillid. 

Filmi alguseni oli veel natuke aega ja nõnda sai ekraanilt näha ka reklaame ja peatselt kinno tulevate filmide treilereid. Filmi kestvuseks oli päris pikk aeg mingi 3 tundi kui mitte rohkem. Kuid kuna mulle ise Titanic meeldib väga, siis oli suur rõõm nii kaua kestvat filmi kinos vaadata kuna kinos on mugav ja mõnus. Lõpuks film hakkas ning nõnda ma seal sõin nachosid ja jõin ning vaatasin filmi. Heli oli muidugi võimas nagu kinos ikka tavaliselt, iga detaili ja kõlinat oli kuulda võimsa heli tõttu. Juba filmi heli ja muusika kuulmine kino tasandil oli omaette elamus ja kogemus.  Kuigi minu jaoks on tegelikkuses nende 3D prillide kandmine natuke ebamugav tänu millele on ka 3D filmide vaatamine natuke ebamugav, siis ma siiski kannatasin selle ära ja no kõige hullem ikka polnud ka. Lihtsalt jah võibolla natuke harjumatu ja sedasi. Vahepeal kui ma olin filmi juba omajagu vaadanud, siis tõstsin ka prillid korra oma silmadelt laubale ära ning selles suhtes jah oli Facebooki kommentaariumis inimestel nii palju õigus, et ega need 3D prillid filmile tõesti midagi väga juurde anna kui, siis natuke efektsem ja võibolla realistlikust ja sedasi. Kunagi ammu aega tagasi oli küll üks 3D multikas mida ma vaatamas käisin, kus ma ehmatasin selle peale kui kivid kukkusid ja jäi selline mulje nagu kivid kukuksid mulle peale, mille peale ma võpatasin. 

Titanicu puhul ilma prillideta vaadates oli film lihtsalt udune ja subtiitrid kahe kordsed. Kuid siiski nii palju ma võin oma kogemusest öelda, et vaatamata sellele, et ma olen Titanicut näinud sadu kordi nii telerist kui arvutist, siis suurel kino ekraanil 4K resolutsiooniga ja võimsa heliga on Titanicu vaatamine ikka omaette elamus ja kogemus kui kodus vaadates. Selletõttu ma läksingi heameelega seda kinno vaatama. Varsti olid mul nachod otsas, popkorni jäi törtsu järele ja joogi lõpetasin täpselt filmi lõppedes. Kui kinos sai film läbi, siis läksin ma ja käisin nii Solarise keskuse toidupoes kui ka Viru keskuse toidupoes ning ostsin siit - sealt omale head ja paremat koju kaasa. Peale 5-te läksin ma rongi peale ja sõitsin Rapla raudtee jaama, kust sõitsin bussiga edasi Rapla bussijaama. Bussijaamast sõitsin järgmise bussiga edasi kodupoole ning jõudsin lõpuks edukalt koju. 

Selline oligi, siis minu seekordne kino elamus ja kogemus 3D Titanicut vaadates. 

Kirjutatud: 24.04.2023 kell 22.01

Tänan lugemast, 


Lugupidamisega, Alvaro!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis