Meeldiv kogemus Elroniga

Nimelt 20. Augusti õhtuses vahetuses Tallinn-Viljandi rongis töötav klienditeenindaja käitus väga sõbralikult ja hoolivalt Kohila ümberistumise ajal bussidele, mis üks bussidest hilines seoses rehvi purunemise tõttu. Ning esimese bussi väljudes jäi antud klienditeenindaja koos teise satsi klientidega maha ootama teist bussi ja samal ajal tegeledes edaspidisega. See oli suurepärane töö ja aktiivsus kõige korraldamisel ja Tal õnnestus see edukalt. 
Au ja kiitus 20.08.2016 õhtuses vahetuses Tallinn-Viljandi rongis sõitnud klienditeenindajale kes Kohilas bussidele ümberistumisel jäi tänu teise bussi rehvi lõhkemise ja hilinemise tõttu teise satsi reisjatega ootama bussi ning samal ajal organiseerides ja uurides edasist. Oled ära teeninud kiituse ja austuse tubli töö eest. Antud klienditeenindaja, siis korraldas läbi dispetšerite ja ma ei tea kelle veel, nii et Viljandi-Pärnu rongid jäid meid Rapla jaama ootama ning vagunisaatja koguaeg uuris, kus on buss ja millal jõuab ja teavitas kedagi, et me hilineme seoses bussi rehvi lõhkemise tõttu. Ning lõpuks buss tuli , kõik said kenasti Rapla jaama ja rong oli meid samuti kenasti ära oodanud, et kõik said ilma muredeta ja probleemideta ilusasti oma koju. Siinkohal samuti ka minupoolne Au ja Kiitus ka Viljandi-Pärnu rongijuhtidele, kes kenasti ootasid ka hilinenud reisjad ära ja toimetasid nad ilusati koju. Sel päevil juhtus juhuslikult olema kõikjal väga viisakad ja abivalmis, mõistvad inimesed tööl, mis on suur rõõm. Olen antud kogemuse ja vaatepildi üle väga rahul. Kõik said kenasti kõigega hakkama.
Edu edaspidiseks ja õnne kõigile Elroni meeskonna liikmetele!

Kõik kogemused pole alati halvad, leidub ka häid kogemusi ja neid tuleb osata hinnata!

Lugupidamisega, Alvaro!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis