Kangelaslik rongijuht

Tere!

Nimelt 26-nda Aprilli hommikul Pärnu-Tallinn rongiga Eidaperest Tallinna sõites kui me olime jõudnud kusagile Kohila või taolisesse raudtee jaama ja inimesed tulid rongile ja läksin maha sulges rong uksed ja rongijuht alustas juba vaikselt sõitu. Mina märkasin, et üks naiste rahvas jookseb perroonile, et ka rongile pääseda kuid rongil olid juba uksed kinni ja rong alustas just jaamast lahkumist juba vaikselt sõites. Ma mõtlesin, et kahju et see naine nüüd maha saab või huvitav kas rongijuht jätab rongi seisma ja võtab selle naise peale. Järsku jäigi rong uuesti seisma ja uksed avanesid ning antud naiste rahvas pääses ka õnnelikult rongile. Ma endamisi mõtlesin, et küll on kangelaslik ja heasüdamlik rongijuht kes jättis rongi ka pärast sõidu alustamist seisma, et võtta üks hilinenud reisija ka peale. Pärast seda jätkasime edasist teekonda Tallinna.
Enne olin ma sellistest tegudest lugenud internetist ja Balti jaamas taolistest asjadest. Nüüd oli ka mul endal erakordne võimalus olla selle heateo tunnistajaks. Mul on hea meel, et meie riigis on ka südamlike inimesi, kes on tõelised kangelased!

Tänan lugemast!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis