Mootoratta avarii Tallinnas

Tere!

Nimelt täna 28.04.2018 Tallinnas olles sõitsin ma Hobu jaama peatusest esialgu Balti jaama oma asju ajama ja toimetama. Kui ma sain Balti jaamas oma asjad aetud sõitsin ma uuesti trammiga Kanuti peatusesse ja läksin maha. Üle tee minnes märkasin ma 3-4 liikmelist mootorratturite kampa. Ma ise olin just parasjagu Mere puiestee 8 hotelli poole teel kottide järele kui kuulsin kuidas vähemalt üks mootorratturitest mootoriga lärmas ning ma seisatasin ja mõtlesin, et küll see inimene on rumal, et miks on vaja sedasi mootoriga lärmata foori taga. Ma seisatasin ja huvi pärast vaatasin kuni kuulsin kuidas üks mootorratturitest kiirendas sedasi kohalt minema, et algul liikus otse, siis hakkas vibreerima ehk vingerdama kuniks ta kaotas oma mootorratta üle kontrolli ja kaldus vasakule tänu millele sõitis otse vastu ohutus saare tee äärt ning kukkus oma mootorrattaga ümber ja libises veel edasi ka. Teised mootorratta kamba liikmed tulid Talle kohe appi ja üks neist tõstis kannatanu pealt mootorratta ja teine aitas kannatanu enda teelt püsti ja pani, siis ohutus saarele lamama kus regulaarselt suhtles kannatanuga ja toetas teda. Õnnetus juhtus kusagil 16.40 paiku ja kõik auto juhid ja teised liiklejad ümbruskonnast vaatasid nende mootorratturite poole. Kõik ümbruskonnas olevad inimesed ja autojuhid ning teised liiklejad vaatasid foori taga seistes sinna ohutussaarele kus oli kannatanu ja Tema kamp. Nõnda nad olid kõik koos seal ohutus saarel ja üks kamba liikmetest korjas ka teelt avarii jupid kokku, mis olid mootorrattalt pudenenud. Kusagil 16.50 paiku umbes saabus kohale ka kiirabi kes kannatanu haiglasse toimetas. Kiirabi brigaadi tõttu oli ka trammi liiklus mõneks hetkeks häiritud kuna tramm ootas avarii paiga juures kuni kiirabi seal tegutseb ja teised liikmetest ümber seisavad. Lõpuks lasi tramm aga singa ja viibutas käega, et tahab edasi sõita ja kiirabi töötaja liikus natuke eemale ja viibutas ka käega, et võib edasi sõita. Mul küll oli ja on sellest kannatanust kahju, et Temaga selline õnnetu avarii juhtus kuid kahjuks on antud juhul see kannatanu ise selles süüdi. Ei ole vaja sedasi suure hooga kiirendada kohapealt minema kuna see võib õnnetult lõppeda nagu lõppes temaga. Kannatanu oli tumedate juustega noorem naiste rahvas. Ma nägin seekord seda õnnetust oma silmaga pealt juhuslikult. Pärast seda ma käisin hotellist läbi ja võtsin oma kotid ning hakkasin trammiga Balti jaama poole tagasi sõitma ja kella 17.06 paiku sõitis sündmuskohale ka politsei patrull. Mina aga sõitsin Balti jaama. 
Mootorratturite kamp ohutus saarel


Kiirabi brigaad saabus


Kiirabi kohal

Kommentaarid

  1. See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purustatud kodud või suhted, et aidata teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
    (1) Sa tahad oma endist tagasi.
    (2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
    (3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
    (4) Sa tahad last.
    (5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
    (6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
    (7) Vajate vaimset abi.
    (8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
    (9) Lõpetage lahutus.
    (10) Raha rituaalide kutsumine.
    (11) Võida valimised.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis