Super Bus perepäev

Eelmisel Laupäeval, 7-dal Mail toimus Tallinnas Ülemiste keskuse juures Super Bus-i perepäev, kus esitleti uut bussi, mängis ansambel, jagati tasuta viineri pirukaid , kohvi ja teed, tehti näomaalinguid, jagati õhupalle ning sai ka seagway-ga sõita.

Juhuslikult olin just väljunud koos sõbraga Ülemiste keskusest kui otsustasin kusagile sööma minna, ning juhuslikult valgusfoori taga märgates ühte ilusat naisterahvast kes õhupalle jagas ja midagi rääkis ning hiljem märgates mingit peomoodi ettevõtmist hakkasin ma ka huvipärast suunduma selle peopaiga suunas ning naine kõnetles ka mind. Küsisin koheselt, et: "Mis seal toimub?" Ning ta vastas mulle et: "Super Bus - i perepäev ning et sealt saab tasuta süüa ja juua ja seagway-ga sõita!"
Ma tänasin Teda ning suundusin selle koha suunas. Koheselt läksin ma söögi laua juurde ja küsisin, et: "Kas süüa saab tasuta?" Ning mulle vastati et: "Jah saab ikka!" Võtsin omale esialgu ühe viineri piruka mis on just minu lemmik ning, siis võtsin tassikese kohvi. Ning, siis võtsin omale taldrikule kolm viineripirukat ja läksin istusin pingile ja hakkasin sööma, jooma.

Ansabliks mängis Artjom Savitski ning tema teine liige. Muusika oli väga hea, tegevusi oli mitmeid. 
Kohapeal sai mängida korvpalli, võita auhindu, kuulata muusikat, uudistada ja tutvuda uue bussiga, teha pilti, sõita seagway-ga ning teha näomaalingut. See päev toimus selle tõttu, et Super Bus avab 21 mail Tallinn-Riia liini ning selle otsa pileti hinnaks tuleb umbes 4 eur.
Suur Super Bus-i eelis ongi see, et see on väga soodne vaatamata sihtkoha kaugusest. 
Näiteks Super Bus-iga Tallinn-Pärnu maksab kõigest 2 eur , rongiga 8 eur ja teiste bussidega 7-15 eur.

Tallinn Tartu maksab 1,60 eur , rongiga 10 eur, teiste bussidega 5-15 eur.
Super Bus sõidab veel paljudel teistel eesti suurimatel liinidel nagu Tallinn-Narva ja mõned kohad veel.
 
Ütlesin sellele naisterahvale, et:"Kui Super Bus sõidaks üle kogu Eesti kõikidesse kohtadesse, kasutaksin ma trantspordina vaid Super Bus-i bussi ja teenuseid mida ma teha kavatsen!" Kuid neid võtab see laienemine ja areng aega kuna nad on olnud vaid aasta meil Eestis.
 
Super Bus-i buss on suur, istumiskohad asuvad teisel korrusel, üles saab trepist, on mugav turvavöö, esmaabi pakid, tulekustuti, lambi nupud , suured pagasiruumid kuhu saad julgelt oma kodinad panna ja seda täiesti tasuta. Seest on buss hästi ilus, eriti meeldiv on teise korruse esimesed istmekohad kus näeb autoteed kõrgelt ja väga mõnusalt läbi esiklaasi, kust kohast soovin mida väga välja vaadata ja kus istuda. Rattad on suured, paksud ja tugevad.

Ühesõnaga superlux mõnus ja hubane ülimugav buss on see Super Bus. Mina sõitsin kohapeal ka kolm korda seal samuses läheduses SeagWay-ga mis oli väga mõnus. Sooviksin ka omale seagway-d osta.  See perepäev oli minu arust väga huvitav ja väga meeldiv, kuid kahju on sellest, et ma ei saanud seda kuidagi jäädvustada kuna mul polnud ei telefoni , fotokat ega kaamerat.
See perepäev kestis kuni kella 16:00 õhtuni , meie lahkusime sealt kusagil 14:30 umbes või natuke varem. 

Soovin omalt poolt Super Bus-le pikka iga, kiiret arenemist ja laienemist üle kogu eesti, olete saanud omale juurde ühe püsikliendi ja fänni!

Lugupidamisega, Alvaro!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

AFT ehk suu haavand ja selle ravi

Rakvere öö jooks 2023

Rahateenimine internetis